Top! Hoe laat beginnen de lessen op maandag? Zit even met vervoer te puzzelen..
Top! Hoe laat beginnen de lessen op maandag? Zit even met vervoer te puzzelen..
We kunnen vanaf 15 uur in de chaltes maar waarschijnlijk is het het fijnst om optijd met de lessen te beginnen vanwege toenemende drukte tijdens de dag.
We kunnen ook later in de avond de lessen plannen op maandag zodat iedereen even rustig aan kan komen en we biivoorbeeld van 6 tot 9 met de paarden bezig zijn. Dan verwacht ik dat het rustiger is.
Aangezien het een druk bezochte plek is leek het mij leuk om elke week 1 of 2 demonstraties te houden in de avond. Ik kan de eigenaren hierover vragen en kijken of er interesse is.
Zouden jullie het leuk vinden om in deze week een demo te geven?
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Hoi Anna,
Later op de dag lijkt me dan heel erg fijn!! Anders moet ik de eerste lessen missen want mijn ouders brengen me in de middag die kant op
Voor wie zouden deze demo's dan zijn?
Ik heb zaterdag op de Equiday een spotlight gegeven dus tegen die tijd weer een demo lijkt me helemaal prima!![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Ik stem ook voor lessen in de avond, want anders kan ik Mariël d'r trailer niet lenen :P
Demo's klinkt als goed idee! Altijd leuk als we weer wat mensen enthousiast kunnen maken voor NH![]()
Nog maar 5 weken tot kamp![]()
![]()
Anna, de rest van de betaling, wanneer moeten we die doen, dan kan ik dat even inplannen..
Paarden konden al zondagavond aankomen toch? Moet ik dat nog ergens doorgeven, of is hier goed genoeg?
Ik heb er zin in
Always put the relationship first!
Oww zie dit net. Ik zou wel graag op bezoek komen om te kijken een dagje als werk het toelaat. Kan dit nog steeds? Hoeveel is de bijdrage om te kijken naar de les? Zelf zou ik graag level 1-2 zien. Zijn er level 1-2 combinaties? Hoger is prachtig om te zien maar kan ik zelf nog niks mee.
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Ik zou ook graag komen kijken als ik vervoer heb dus zou ook graag willen weten wat de kosten ervan zijn. En owja heb je ook een site of meer info over je privelessen en waar je in belgie ergens zit?
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Maandag later beginnen met de lessen lijkt me prima!
Vanwege wijziging in paarden rijd ik niet door vanuit de wedstrijd (zondag), maar kom ik maandag aan.
Jullie krijgen allemaal nog een mail met gedetailleerde informatieover hoe, waar, wanneer en hoe laat
![]()
Komt eraan.....komt eraan![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
en de kosten van een dagje bezoek, wat zijn die???
Ik ben van plan om 21 september op bezoek te komen.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Mijn vervoer was rond, maar helaas kan dat niet meer doorgaan.
Ik ben dus heel hard op zoek naar een oplossing.
Rijdt er uit de eerste week kamp iemand min of meer langs Boskoop, die mij mee kan nemen?
Of is er iemand anders die kan helpen met een oplossing?
Kosten worden uiteraard vergoed![]()
Li, heb je mijn zus al gevraagd? Misschien dat die wel wil rijden (tegen vergoeding).
Nee, die heb ik niet gevraagd, die gaat toch naar school?
Maar ik bel d'r vandaag dan voor de zekerheid![]()
Ze gaat niet iedere dag naar school en haar werk is heel flexibel, misschien is er een match! Haha
Bladwijzers