Ik kom half juni terug
Voor september ben ik dus ook beschikbaar voor prive of groepslessen en komt mijn activiteiten kalender voor de locatie in Belgie eraan![]()
Ik kom half juni terug
Voor september ben ik dus ook beschikbaar voor prive of groepslessen en komt mijn activiteiten kalender voor de locatie in Belgie eraan![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Nog maar 2 maanden 2 weken en 4 dagen!![]()
May the horse be with you!
Dat is al bijna!Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Ik ga mijn pyjama inpakken!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Mijn tandenborstel ligt al klaar![]()
Always put the relationship first!
... tot Anna terugkomtOorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
![]()
May the horse be with you!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Had ik al gezegd dat ik er echt onwijs veel zin in heb?!
Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
Elke dag ging dit door mijn hoofd, en nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ga er gewoon voor zorgen dat ik die week kan komen. Heb er heel veel zin in!![]()
![]()
Today is a perfect day to start living your dreams!
Jaaaaaaaaaaaaa wat leuk Pris![]()
@Isla, misschien is er (straks als onze week vol is) wel iemand uit week 2 die met je wil ruilen? Anders zullen wij extra gezellig doen![]()
@Anna: je mag mijn naam in week 1 rood maken
En in week 3 toevoegen, als dat nog mag
Had Mariel beloofd dat ik zou komen als de EquiPlay-stand goed draaide, zodat hun week ook definitief werd
Beide weken met 2 paarden trouwens, want ik heb nieuwe plannen na mijn demo zaterdag
Jaaa Priscilla en Eveline er ook bij!Een week vol leuke mensen! (Evi, niet om de week vol te maken hoor, vooral voor de gezelligheid
)
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Jeej, had het al van Mariël gehoord, wat leuk dat je ook komt!! Echt een super gezellige groep zo![]()
Jaa ik vind het ook een super leuke groep mensen en paarden!![]()
Nu nog lang wachten totdat het eindelijk oktober is![]()
![]()
Today is a perfect day to start living your dreams!
Whiiiii
Alle weken zijn nu dus meer dan vol![]()
![]()
![]()
Evi jij doet dus 2 keer mee? Gezellig!!
Ik zal de deelnemers van de laatste week nu ook alle informatie sturen![]()
En ik wil nog even zeggen dat het waarschijnlijk verplicht is om in de rijhal/bak of op het terrein verplicht is een cap te dragen.
Dit even ter emotionele ondersteuning van sommigen die nooit een cap dragen(daar ben ik er zelf 1 van
![]()
)
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Info is verstuurd![]()
Bladwijzers