ik kom ook.
als iemand uit de omgeving deventer mee wil rijden, kan dat: ik heb minstens twee zitplaatsen in de auto over.
afhalen van op of bij de route gelegen stations is ook geen probleem.
ik kom ook.
als iemand uit de omgeving deventer mee wil rijden, kan dat: ik heb minstens twee zitplaatsen in de auto over.
afhalen van op of bij de route gelegen stations is ook geen probleem.
*** you can't do it without doing it ***
Vind je Doetinchem een beetje op de route liggen? Anders zou ik graag met je meerijden als dat kan!Oorspronkelijk Geplaatst door imsavior
![]()
![]()
He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
www.paardopzijnbest.nl
@martiine: ik heb de route gegoogled, is bijna een uur extra, dat vind ik wat veel om. als je naar het station in zuthpen kunt komen is het wmb wel te doen.
*** you can't do it without doing it ***
Ai dat is nogal uit de richting inderdaad! Dan gaat het even over want naar Zutphen is een uur en 10 min met de trein, dan kan ik ook in Enschede zijn. Was leuk geweest, maar helaas!Oorspronkelijk Geplaatst door imsavior
He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
www.paardopzijnbest.nl
De datum komt mij helaas erg slecht uitOorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
Maar mocht er nog iets veranderen in mijn agenda dan laat ik het je horen
![]()
Nou de mystery guest kan wel weg, zet mijn naam er maar neer, en de "boer" heet Raymond, welliswaar geen boer, maar wel in het bezit van boerderij met vier paarden. Is ook goed neem ik aan.
We nemen geen paarden mee, het is de bedoeling dat jullie hem helemaal om krijgen om ook de stick en string in de hand te nemen
Dus verwacht heel veel inzet daarvoor, mijn dank is groot![]()
www.crystal-carving.com
Jaaaaaaaa! ik heb vrij!Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Linda als je nog gaat ik wil heeeeeeel graag mee rijden of iemand anders uit de buurt?
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Vooralsnog ben ik van plan gewoon te komen. In elk geval van 11 tot 2. Maar alléén bij goed weer, waarbij Rebekka buiten kan spelen.
Dus we gaan gewoon voor ZON en 20 graden![]()
Laten we dat zeker doen. Leuk jou weer eens te zien San! En Rebekka!
En ik neem een stalgenoot mee![]()
Als het regent neem ik aan dat ook niet door gaat, teminste voor mij niet. Ben niet zo regen mens
wat leuk zoveel mensen![]()
Je moet het ook niet steeds over ..g.. hebben marjo.
www.niettevermijden.com
HIhi kan er weinig aan doen, als het uit de lucht komt vallen hou je er nog zo weinig aan :lol:Oorspronkelijk Geplaatst door amethist
Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
We zitten VOL wat betreft paarden!
Onze speelwei is groot, maar met 12 paarden is het al erg vol.
Toeschouwers zijn nog wel van harte welkom.
Met paard:
Elske
Eveline
Marjo
Evelien
Sandra (2 paarden) OVB
Heidi
Margriet (2 paarden)
Karianne!!
Evelien
Trees
Zonder paard: