![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zin in! Alleen moet ik vandaag nog even mn EquiDay tekst in mn hoofd rammen... minder zin in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zin in! Alleen moet ik vandaag nog even mn EquiDay tekst in mn hoofd rammen... minder zin in![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa ik ook!!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Het is voor mijn rust beter als ik niet kom. Als ik was gekomen, was het zonder paard. Morgen kan ik misschien wel weer wat met beide paarden doen, mijn eigen mini playday.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
margriet, neem jij ook wat buitenspeelgoed mee? Ik neem wel een zandtafeltje mee met wat zand. Altijd prijs. Ik heb eventueel nog zo'n verplaatsbaar schapengaas ding, om een speelweitje af te zetten.
Hahaha, Rebekka in de bench
Ze kan ook wel aan de riem, net als Pasta
Komt Megan ook mee? Kunnen de dametjes een mini-playday houden![]()
Nee eet niet mee.
Jee, leuk, Pris en ik komen ook![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Hee, ik sta er nog niet bij. Dan doe ik het zelf even
Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Eef, jij zei toch dat er 1 x per uur een trein rechtstreeks naar Enschede gaat?
Ik loop hier op internet te zoeken maar zie alleen maar dat we 2 keer over moeten stappen![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Dat komt vermoedelijk omdat je via Hilversum moet. Er rijden geen treinen tussen Utrecht en Amersfoort......![]()
O jee, dat is weer een test voor je, Mariël! :O
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Ja, die Eef zegt wel meer......Wij moesten zondag ook wel overstappen, hoor!
Maar je komt WEL !!! JE KUNT HET !!!!
TOT MORGEN,DUS !!!!![]()
Happiness is not a destination, it is the road to travel
We komen wel hoor! Nog even wat verzinnen.
note to self: change the mind, the body will follow.
JuJullie staan nog niet op de lijst?Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
Nog vervoer nodig trouwens?![]()
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Nog snel wat laatste handige tips:
Adres: wiggersbosweg 25, Enschede
(bij A1 afrit Oldenzaal-zuid, rechtsaf en dan de eerste weg links 'het bos in' (Veendijk)
Morgen is er ook een workshop op het atelier, waar 20 mensen heen komen. Het wordt enigszins druk met parkeren. Ik raad de mensen met trailer aan om op tijd te komen (dus eerder rond 11u dan tegen half 12), zodat er gemakkelijk uitgeladen kan worden en de trailers weggezet kunnen worden op de maïs-plaat.
Nog een BFO van mezelf: trek leuke kleren aan
Aangezien er veel foto's gemaakt worden en deze mogelijk ook als promo voor NH-Forum/EquiDay gebruikt kunnen worden (mits je dat wil, uiteraard) is het fijn om een leuke kleurencombi aan te hebben.
Note to self: 2 kleuren bruin met een blauw randje ertussen staat echt níet![]()
@ik-noem-geen-namen: idem voor wijde spijkerbroek in kaplaarzen gepropt![]()
Bladwijzers