ik zal er ook zijn als toeschouwer
(en nogmaals de aanbieding: als iemand per automobiel mee wil rijden (met of zonder paard: ik heb e-rijbewijs & trekhaak, maar geen trailer) vanuit omgeving deventer: be my guest!)
ik zal er ook zijn als toeschouwer
(en nogmaals de aanbieding: als iemand per automobiel mee wil rijden (met of zonder paard: ik heb e-rijbewijs & trekhaak, maar geen trailer) vanuit omgeving deventer: be my guest!)
*** you can't do it without doing it ***
Beterschap Brenda!
Evi: moeten we nog iets mee nemen, fris bv?
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Yeah!! Ik wilde al wel zeggen dat ik kwam ja, maar nu is het helemaal gezellig natuurlijk, leuk Jasmijn!, ik dacht ik neem maar even de vrijheid om jou dan ook maar vast even op te geven
![]()
.
note to self: change the mind, the body will follow.
Ik vind jammer dat ik geen trailer mee kan nemen![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Iemand nog een plekkie in een trailer en komend langs Amersfoort?![]()
Ik zal het eens aan hem vragen, denk dat hij dat best leuk vind![]()
YEAH! weersverwachting voor zaterdag:
100% kans op zon
0% kans op regen
19 graden max!!!!
Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
May the horse be with you!
Ik ben er wel, maar op de boerderij gewoon.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Ik heb besloten dat ik mijn tijd liever ga gebruiken om klusjes te doen op de boerderij.
Voor alle deelnemers en toeschouwers heb ik gisteren een leuk presentje gescoord, wat ook een nieuwe friendly-uitdaging kan zijn.
O, zo jammer dat ik niet kan komen, niet om die presentjes hoor, maar gewoon de gezelligheid.
Van hoe laat tot hoe laat is het eigenlijk??? Ik wil toch de mogelijkheden onderzoeken.
De volgende dag heb ik gezondheidsbeurs, dus moet ik dat dan op vrijdag voorbereiden. en 's Avonds hebben we in IJsselstein een verjaarsfeest.
Ik ga gewoon even overleggen.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Oh ja, en Janna komt ook mee, he? Die staat er nog niet bij.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
We hebben er ZIN IN!!![]()
Happiness is not a destination, it is the road to travel
@Ali: Playday is van 11 tot 17u
Je bent van harte welkom, met Flame/Annie of alleen met jezelf
Als je nog wil komen: ff PB sturen naar mij ivm inkoop lunch
Kosten voor alle deelnemers (met/zonder paard) zijn € 5 voor de lunch.
@Marjo: eet je 's middags wel mee?
Met paard:
Elske
Eveline
Evelien
Evelien
Sandra (2 paarden) OVB
Margriet (2 paarden)
Karianne!!
Trees + aanhang
Zonder paard:
Heidi