FF de quotes verwijderd.
En een updeetje: Margriet gaat helpen met de catering, dus we kunnen rekenen op een degelijke, Duitse lunch (yum yum, bratwurst und brötchen!)
FF de quotes verwijderd.
En een updeetje: Margriet gaat helpen met de catering, dus we kunnen rekenen op een degelijke, Duitse lunch (yum yum, bratwurst und brötchen!)
even allemaal hard duimen meiden, want vanaf dinsdag wordt het koeler en ...![]()
![]()
![]()
het wordt een stralende dag, ik weet het zeker!!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
we zien het wel, helaas kun je er altijd zo weinig aan veranderenOorspronkelijk Geplaatst door senta
![]()
Misschien een heeeeeele grote binnenbaktent neerzetten? :lol:
Ach welnee joh, het wordt vast heeeeeeeel mooi weer!
En jammieeeee, een Duitse lunch!
Het wordt gewoon mooi weer hoor!
En een beetje kouder geeft niet, zo lang het maar droog is
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Nu al dankbaar voor die stralende forumverjaardag van 2011!![]()
May the horse be with you!
Ik heb er al zin in!
Willen alle toeschouwers zich ook met naam opgeven aub?
Thanks!
Jasmijn & Mariël ( ik heb vrij)
, als toeschouwers
note to self: change the mind, the body will follow.
Ronja en Sanne![]()
We zitten VOL wat betreft paarden.
Toeschouwers zijn van harte welkom, graag deze lijst kopiëren en je naam toevoegen
Kosten voor alle deelnemers (met/zonder paard) zijn € 5 voor de lunch.
Met paard:
Elske
Eveline
Marjo
Evelien
Sandra (2 paarden) OVB
Heidi
Margriet (2 paarden)
Karianne!!
Evelien
Trees
Zonder paard:
Brenda + date
Martine
Cora, maar ik wil best heel graag iets met Sieb proberen? Mr. Green
Ronja + Sanne
Linda
Dineke
Jasmijn + Mariël
Marit
Oorspronkelijk Geplaatst door jasminum
Yeah!! Ik wilde al wel zeggen dat ik kwam ja, maar nu is het helemaal gezellig natuurlijk, leuk Jasmijn!
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Helaas kunnen Raymond en ik a.s. zaterdag niet op de playday aanwezig zijn. Baal enorm, maar ben gisteren heel stom van het hek af gekukelt, en heb mijn bekkenring gebroken. Hele toestand met ambulance naar ziekenhuis en weer terug, en kan nu alleen maar braaf op bed liggen, en me moeizaam voortbewegen met behulp van krukken en rolstoel.
Een playday gaat dus niet lukken, hopelijk kan ik wel op de NH dag komen, en anders dan maar met rolstoel.
Enige pluspunt aan het geheel is dat ik hier heel riant lig in de woonkamer met uitzicht op de wei, waar hopelijk vandaag of morgen Ovita met veulen rondloopt.
www.crystal-carving.com
Oh brenda hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Jammer dat je niet meer kunt komen.
Beterschap
Afgelopen weekend nog weer met de trailer geoefend, en ze liep er zo in
Nu is het nog afwachten of dat zaterdag ook zo zal zijn? hihi, mijn eigen spanning zal wel niet meehelpen.
Maar er gaan gezellige mensen mee die vast een stuk van de zenuwen wegnemen.
Ik kom ook als toeschouwer![]()
![]()
Bladwijzers