ik heb mijn ramp inmiddels verholpenhelaas het is ook geen oudleusen
![]()
ik heb mijn ramp inmiddels verholpenhelaas het is ook geen oudleusen
![]()
Ja hoor die kan!Oorspronkelijk Geplaatst door Zayna
![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
zijn er nu 2 mensen die op 16 april mee willen doen?? of zijn er meerdere??
Wie wil of kan er in mei??
En zo ja welke datum, ik ga maandag even overleggen welke data's er dan nog vrij zijn.
Dan kan ik met 2 partijen dus hier en daar rekening houden. Anders blijven we heen en weer schrijven
weekend van 7 mei valt zo wie zo uit vanwege de equiday natuurlijk
Het laatste weekend van mei kan ik niet omdat ik dan bij de dag van het aangespannen paard in Utrecht ben.
Zou wel leuker zijn als er meerdere meedoen..
Ik kan 7 mei niet (Equiday) en 14 mei ook niet (personeelsuitje)
A lot of people talk to horses, not many listen
Dan zou ik kunnen![]()
A lot of people talk to horses, not many listen
zou ik 21 mei ook vragen of de bak dan vrij is??
heb even snel gebeld, hij had de agenda niet bij de hand maar uit zijn hoofd was er nog plek vrij.
Heb een mail gestuurd en wacht even op de reactie.
16 april gaat vooralsnog gewoon door. Dus als er mensen zijn die mee willen doen dat kan, er is nog plaats.
Ik zit nu op 5 mensen bij 7 gaat het definitief door 2 mensen erbij is zo gebeurd toch?
En voor mei geldt het zelfde minimaal 7 mensen. Misschien heb ik dan weer nieuwe speeltjes. Ik heb iets leuks gezien denk ik.
En besteld, eens uitproberen of het ook werkt en zo wat ik in gedachten had.
contact gehad. 21 mei 2011 heb ik vast gereserveerd. Zal ik maar een nieuw topicje openen voor 21 mei?
Dit volgende maand plaatsen anders valt het weer zo ver naar beneden
Zet het maar in elk geval in je agenda als je wilt komen![]()
Ik ga in elk geval proberen te komen om te kijken en fotograferen. Het zou fantastisch zijn met Jade te komen, maar ik heb zelf geen trailer/aanhang-rijbewijs. Mocht ik met iemand mee kunnen (Waddinxveen) houd ik me aanbevolen, mits Jade t.z.t. op een trailer gaat, maar we zijn erg hard onderweg daartoe...
Bladwijzers