Wij trainen inderdaad bij van Beek, maar heb net even gekeken, dit kan ik te voet met de paardjesdoen. Is als ik het net goed gedaan heb, wel 3 hele km rijden. Hoop dat ik de datum die het gaat worden kan.Oorspronkelijk Geplaatst door svanderkuijl
Wij trainen inderdaad bij van Beek, maar heb net even gekeken, dit kan ik te voet met de paardjesdoen. Is als ik het net goed gedaan heb, wel 3 hele km rijden. Hoop dat ik de datum die het gaat worden kan.Oorspronkelijk Geplaatst door svanderkuijl
Jaaa cool gaaf!!
Het is echt een mooie plek en fijn dat het voor een aantal van jullie goed te doen is....3 km
Hopelijk hoor in volgende week meer!
Ik hou jullie op de hoogte!
We zijn naar de Ottermeerhoeve geweest en zij zien het ook helemaal zitten.
De kosten voor een hele dag les van Margo en de lunch en gebruik van de Ottermeerhoeve komen rond 75 tot 80 euro!
Ze hebben eventueel zelf (brave)paarden die je kunt gebruiken als je zelf geen eigen paard hebt of hem niet mee kunt of wil meenemen.
De datums gaan naar mei of juni. Dus wie is er serieus geinteresseerd? Voor het prachtige plekje kun je kijken op: www.ottermeerhoeve.nl
Je zou er dus ook kunnen overnachten als je wilt want het is een natuurcamping. Ook leuk als je eens een weekendje of weekje wilt gaan
camperen..je paard kan mee!
Als het een weekend is wanneer ik geen wedstijd heb wil ik graag meedoen zeker als Margot les komt geven. Als dochterlief het ziet zitten misschien zelfs wel met 2 paarden.
Top! Geef maar datums in mei en juni door dat je zou kunnen! Dan kunnen we daar natuurlijk rekening mee houden!
even tussendoor. Wat een mega gave natuurcamping lijkt me dat! Heb hem even opgeslagen. leuke optie voor komende zomer!
Kom je dan gezellig bij mij langs San? Is nl maar een klein half uurtjeOorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
dat behoort in dat geval tot de mogelijkheden![]()
Even vraagje: als je geen les wilt, wat zijn de kosten dan? Want ik wil vooral komen om Droo die ervaring te geven en om te kijken hoe hij reageert wanneer we in een voor hem onbekende omgeving gaan spelen. Ik kom dus echt naar de playday om te spelen en Droo te laten wennen zeg maar. No offence Margot(ik neem overigens wel de camera mee, dus tussen het spelen door kan ik uiteraard wel fotootjes maken van degenen die wel lessen)
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
En bij mijn paardjes. Is maar 5 minuten :POorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
@Sandra: Mag ook best even langs Droo komen hoor in Zierikzee, ligt ook redelijk in de buurt. San op tour![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Misschien kunnen we dat onderling ook nog wel regelen!Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Als het te organiseren valt, qua vervoer vanuit esbeek, ben ik er graag bij met mijn paardje Sunny.
Ik heb net het topic doorgelezen, maar er is nog geen datum geprikt toch??
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Bladwijzers