Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Altijd antibiotica na castratie?

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

Re:Altijd antibiotica na castratie?

Nu ja, mijn veearts doet niet heel onnodig dingen, dat weet ik. En ik vertrouw best wel op zijn oordeel.
    Dus ik heb hem wat betreft castratie gewoon laten doen wat hem nodig leek. En volgens mij zat daar twee keer AB spuiten bij, maar dat weet ik dus niet 100% zeker meer.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

*nieuw* Frank de Greef's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2011
    Leeftijd
    73

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
    Nu ja, mijn veearts doet niet heel onnodig dingen, dat weet ik. En ik vertrouw best wel op zijn oordeel.
    Dus ik heb hem wat betreft castratie gewoon laten doen wat hem nodig leek. En volgens mij zat daar twee keer AB spuiten bij, maar dat weet ik dus niet 100% zeker meer.
    Nou, dat lijkt me helemaal niet "onnodig" hoor, als het stikt van de vliegen. Anderzijds lijkt het me wel verstandig om precies bij te houden wat je paard aan injecties (vaccinaties, antibiotica e.d. - en trouwens ook wormmiddelen) binnen krijgt.
    Ik ben de vertaler van Chris Irwins boek "Dancing with your Dark Horse" dat naar alle waarschijnlijkheid binnenkort zal worden gepubliceerd in het Nederlands.

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

Ik kan zo nakijken op de rekening wat die heeft gehad natuurlijk aan middelen.
    Vaccinaties worden genoteerd. Wormenkuren schrijf ik voor mezelf ook altijd op, wat en wanneer.
    En normaal let ik bij de veearts ook meer op. Maar ik was nu drukker met assistentie verlenen en nadien het zorgen voor mijn zielige paardje.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten