Hoi mensen,
Mikey Wanzenried is een 4 ster Parelli instructeur. Pat Parelli himself zegt vaak: als Mikey voor mijn paarden zorgt krijg ik ze op hetzelfde niveau of zelfs beter terug. Hoe cool is dat?
Margot heeft graag les van hem. En ik tegenwoordig ook. De man is goed met paarden EN met mensen. Vanavond sprak ik de organisatie en er blijkt nog plek te zijn in zijn Finesse cursussen en bij de prive lessen. Ik denk: dit is je kans als je les wil van een TOP instructeur. Ik ga in ieder geval 4 maart weer 2 uur prive lessen bij hem volgen. Heb er nu al echt zin in.
Hier zet ik even de gegevens van de cursus neer:
Michael Wanzenried 4**** Senior Parelli Instructor
in Nederland (Kootwijkerbroek)
4 - 11 maart 2011
Mikey komt opnieuw naar Nederland, na de fantastische clinics van afgelopen november!
Omdat er veel animo is voor de Finessecursus, zijn nu beide 3 daagse cursussen gericht op Finesse.
3 daagse Cursus: Finesse (Maximaal aantal deelnemers.
1. Cursus: Zaterdag 5 maart t/m maandag 7 maart 2011 (Aankomst op vrijdag 4 maart) Vol
2. Cursus: Dinsdag 8 maart t/m donderdag 10 maart 2011 (Aankomst op maandag 7 maart) Nog twee plaatsen beschikbaar.
Inclusief:
- 3x Ontbijt
- 3x Lunch
- 3x Overnachting groepsaccommodatie
- 4x Avondmaaltijd
- Koffie, thee en niet alcoholische dranken
Prijzen:
Niet Savvyclubleden: € 827,50 inclusief BTW
Savvyclubleden: € 719,50 inclusief BTW
Stalling voor paard/pony: € 15,00 per dag
Weidegang voor paard/pony: € 8,50 per dag (onder voorbehoud)
Extra overnachting met ontbijt: € 30,00
Deelname als toeschouwer/deelnemer zonder paard is € 60,00 per dag inclusief lunch en andere versnaperingen.
Overnachten is mogelijk. Dit kun je regelen met de organisatie.
Privélessen - Vrijdag 4 maart 2011
Prijzen:
€ 80,00 per uur per persoon, inclusief BTW
€ 65,00 per uur per persoon bij 2 deelnemers, inclusief BTW
€ 50,00 per uur per persoon bij 3 deelnemers, inclusief BTW
Deelname als toeschouwer/deelnemer zonder paard is € 60,00 per dag inclusief lunch en andere versnaperingen.
Voor aanmeldingen en informatie kun je bellen met: 06-14135354
Bladwijzers