Aanstaande vrijdag houden we een huiskamer thema avond. Dit is een kleinschalige avond bij mij thuis met een tof thema. Helaas krijg ik de advertentie niet goed geplaatst, dus zal ik hieronder alleen de tekst vermelden.
Mocht je de originele advertentie graag willen, stuur mij dan even een pb met je mailadres.
Voor aanstaande vrijdag zijn er nog enkele plekjes vrij. Mocht je interesse hebben, reageer dan snel want vol = vol.
Bij deze willen Yvonne van Sirarvi.nl en de studiegroep VOCUSS, jullie uitnodigen voor de thema avond ‘Sportmassage en Cranio’. Tijdens deze avond wordt er een korte inleiding in de anatomie van het paard gegeven. Je leert de belangrijkste botten, beenderen en spieren van het paard kennen en er wordt uitgebreid stilgestaan bij de functies van de spieren.
Op grond van deze basiskennis wordt verteld over de werkwijze, het nut en de effecten van sportmassage en Cranio Sacraal therapie voor paarden. Tijdens deze avond is er uiteraard gelegenheid tot het stellen van vragen. Als deelnemer aan deze avond ontvang je na afloop een kortingskaart voor een behandeling sportmassage of Cranio. Met deze kaart krijg je eenmalig 30% korting op een behandeling.
Voor meer informatie over Yvonne & Sirarvi.nl, kunnen jullie terecht op www.sirarvi.nl. Voor meer informatie over deze avond kunnen jullie contact opnemen met Bea van de studiegroep VOCUSS of via info@sirarvi.nl.
Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar en opgave vooraf is noodzakelijk.
Vriendelijke groet,
Yvonne en Bea
Datum: Vrijdag 18 februari 2011
Tijdstip: Inloop vanaf 19.30, start om 19.45
Kosten: 5 euro per persoon, inclusief koffie, thee en versnapering
Opgave: beawrekenhorst@upcmail.nl
Bladwijzers