Ik ben een theedrinker (met koekjes!! die neem ik zelf wel meeOorspronkelijk Geplaatst door ali
)
Ik ben een theedrinker (met koekjes!! die neem ik zelf wel meeOorspronkelijk Geplaatst door ali
)
Denken jullie ook aan hoofdkussens???Ik ook, of water, en geen koekjes.Oorspronkelijk Geplaatst door Claudia
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Alle begrip Janneke ! Maar ook beetjeOorspronkelijk Geplaatst door whoopie
... hoopte die "broek-op-trekkende-Janneke" eindelijk eens te ontmoeten !
Het zal ons wel een volgende keer lukken !
Veel succes met je "inhaalwerk" !
![]()
Vanaf hoelaat ben ik welkom..
Ik kom Claudia en Iris ophalen en jullie bespieden![]()
Gezellig. Wat mij betreft zo vroeg als je op zondag hier kunt zijn (ik neem niet aan dat het ver voor 9 uur zal zijn??
Flame en Ali's lessen
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Hallo allemaal, ik zie dat ik aardig achterloop met reageren, sorry.
Als je de vouwwagen hebt staan en anderen hebben er geen bezwaar tegen dan zou ik daar ook graag gebruik van maken, ik weet niet wie er tot nu toe in liggen. Anders neem ik een matras mee en leg die wel in de paardenwagen, het zijn maar twee nachtjes... ik heb er helemaal zin in en hoop dat het weer ook een beetje mee wil zitten.
Qua eten en drinken vind ik alles prima. Ik zal dit topic even goed volgen de komende dagen zodat ik niets mis
Ik breng Sahlim donderdagavond, maar kan zelf niet blijven, vrijdagochtend moet ik eerst Hessel (mijn zoon(tje)) naar school brengen tussen 8.15 en 8.30 uur. Dan is het even afwachten hoe druk het op de weg is (i.v.m. files, heb je misschien een binnendoorweg die sneller is dan over de snelweg in de spits? Dan hoor ik het graag van je!) hoe laat ik bij je kan zijn. Ik rijd met de vrachtwagen, en die heeft ook niet zo'n topspeed. Ik denk dat ik hierdoor niet om stipt 9.00 uur aan kan komen bij je.
Groetjes en tot vrijdag
De vouwwagen gaan we opzetten, dus geen probleem. En vrijdag wachten we gewoon op je.
Ik neem aan dat je donderdag er toch bent als je je paard brengt, dus tot donderdag??
Groetjes, Ali.
Flame en Ali's lessen
Ik ben er klaar voor! ik ben er klaar voor!
alleen nog even mijn tas inpakken en op zoek naar een luchtbed en beddengoed.
heb er zin in!!
Volgens mij Andor wat minder, die is de laatste dagen erg dwars,
maar als hij daar al die vriendjes ziet komt het vast goed!
Ik drink trouwens het liefst gewoon ranja of light ( cola ).
Ik was begonnen met een dieet, maar dat is al mislukt.
dus qua eten mag het alles zijn![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door ali
Nou neeIk breng eerst Prinses Maxima naar haar nieuwe adresje dus zal zeker niet vroeg zijn. Hoelaat is het afgelopen?
Ik dacht een uur of 5, misschien iets eerder??
Flame en Ali's lessen
Oke, jullie zien mij wel verschijnen..
Gezellig!![]()
Prima.
Flame en Ali's lessen
De route ligt klaar, mijn spulletjes zijn gepakt, wij zijn er klaar vooooooor!!!
tot vanavond!
Tot vanavond!
Ik vertrek na de spits (uurtje of 5 hier wegrijden) dus ben er tegen achten.
Bladwijzers