O, ik had nog wel 240 USD betaald, maar als je inderdaad 199 hebt betaald klopt het al.
Wel apart, want jij bent dan nog eerder dan mij lid geworden.
O, ik had nog wel 240 USD betaald, maar als je inderdaad 199 hebt betaald klopt het al.
Wel apart, want jij bent dan nog eerder dan mij lid geworden.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik ben zojuist lid geworden!
Ik snap er echt helemaal niks van, daar moet ik even rustig voor gaan zitten. Het komt vast goed!
Mijn naam is: Liek van Vliet
Ik begrijp zelf nog niet hoe ik followers moet toevoegen, ook dat wil ik gaan uitzoeken. Als iemand mij wil volgen ben je welkom!
dat stond bij mijn account. maar ik check net mijn bank afschrift en ik heb idd 240 betaad!Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
wat raar he? maar jij krijgt dus een verlening van je lidmaatschap ter compensatie? er staat bij mij niets, ja dat ik 199 heb betaald, maar dat klopt dus niet..
HHoi Wendy,Oorspronkelijk Geplaatst door wen
Ik begrijp dat het verwarrend is maar de vragen die je hier stelt kan niemand van ons beantwoorden.
Een mailtje naar het UK office kan veel verduidelijken.
Ik hoop dat je snel antwoord vindt op je vragen want dit is inderdaad niet zo helder!
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ik zit ook op Parelli Connect en hoop onze vorderingen daar enigszins bij te houden. Mijn naam is Liesbet Mallekoote, voor het geval iemand ons wil volgen. En mijn paard heet Piaski.![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Maarruh...wij volgen elkaar toch allemaal al op dit forum? Ik heb geen tijd om twee dagboeken bij te houden, hoor!![]()
Happiness is not a destination, it is the road to travel
ik zaOorspronkelijk Geplaatst door anroomy
inderdaad,ik zal even mail versturen.
Ik volg je alOorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
En ik jou!![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Bladwijzers