ik wil jou wel followen hoor
volgens mij ben jij degene die ook les van humphrey heeft gehad toch?
ik wil jou wel followen hoor
volgens mij ben jij degene die ook les van humphrey heeft gehad toch?
oeps er ging weer iets fout ,het vorige bericht was eigenlijk voor mariel bedoelt :lol:
hihiJa dat klopt, ik heb een keer les van Humphrey gehad
![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Ik ben nog altijd niet echt mee
Als je dus al lid bent van de savvyclub wordt je automatisch lid van parelli connect zonder meer te moeten betalen??
Op de parelli site staat er dat je kan kiezen voor ofwel savvy club lid, ofwel parelli connect en dan was het grote verschil (als ik het dan goed gelezen heb) dat als je savvy club lid bent, je de dvd's en magazines thuis krijgt en bij parelli connect moet je die online bekijken.
Dus als je parelli connect hebt, krijg je niks thuis gezonden, maar als je savvy club lid bent, krijg je de dingen wel thuis verzonden én toegang tot parelli connect??? Of snap ik het het nog altijd niet?![]()
ik ontdek net een hele lijst met opdrachten! (my horse-snowdon-things to do)
daar kan je ook weer veel inspiratie uit halen!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ollie, dat klopt wel. Als savvylid kun je gewoon aanmelden op Parelli Connect.
Er staat ergens midden bovenin op de Parelli Connect een linkje voor als je al Savvy member bent. Dan kun je daarmee aanmelden op Connect.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik vind het heel moeilijk om ergens een tijd aan te hangen. Ben nog bezig met taken afvinken die we gewoon al kunnen. Zitten wel leuke suggesties tussen, da's wel weer fijnOorspronkelijk Geplaatst door MissMaris
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
ja dat vraag ik mij dus ook af, ik heb voor een jaar betaald.Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
Als je naar de gewone Parelli site gaat, en daar inlogt. En dan my account bekijkt. Dan vind ik wel een kleine compensatie.Oorspronkelijk Geplaatst door wen
Niet helemaal, ze heben er wel iets afgesmokkeld volgens mij, maar klopt redelijk. Mag nu tot eind van het jaar lid zijn.
lekker domOorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
, maar ik kan op de site niet my account vinden.... waar staat dat?????
Even naar shop, althans dat werkt in elk geval.
http://shop.parellinaturalhorsetrain...com/index.html
Dan staat er rechts My account
Ik denk dat ik ook lid word!
Moet ik alleen nog even iemand vinden met een creditcard...
Dat was ook mijn probleem.
Daarom ben ik voor een jaar lid geworden en heb het overgemaakt.
Ik denk er wel over een prepaid creditcard aan te vragen voor dat ik weer moet betalen. Duurt nog wel even.
Maar ik blijf het lastig vinden dat je alles bij Parelli eigenlijk alleen met creditcard kan betalen..
gelukt!Dankje wel!Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
maar er staat niets over een vergoeding. ik ben 22-09-2010 lid geworden, heb toen voor een jaar betaald en moet op 22-09-2011 weer betalen.
maar dat klopt ook, heb ik nu door... ik heb 199 betaald, en dat kost het ook als je connect en savvy wil!
Bladwijzers