Ik ben gewoon savvyclub member, gaat mijn lidmaatschap nu automatisch over naar de savvy-variant, inclusief lagere incassering?
Ik ben gewoon savvyclub member, gaat mijn lidmaatschap nu automatisch over naar de savvy-variant, inclusief lagere incassering?
Vanuit de bron is het makkelijk praten voor mij omdat ik waarschijnlijk veel meer informatie heb dan jullie.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Ik ga al jullie vragen die ik niet kan beantwoorden wel opschrijven en aan Ann geven aangezien dat de vragen zijn die waarschijnlijk het meeste gesteld gaan worden.
Het digitale lidmaatschap geeft inderdaad toegan tot alle informatie en de savvyclub website zal gewoon blijven bestaan.
Langzaam maar zeker zal alle informatie die op de savvyclub website staat nu over gezet worden op ParelliConnect. Er zal ook geen link te vinden zijn naar de oude website maar voor bestaande leden blijft de website dus toegankelijk met alle informatie die er nu op staat.
Het savvy membership geeft alle digitale toegang en een hard copy van de dvd's en de magazines. Ze hebben het digitale account opgezet zodat ze nu alle landen in de wereld kunnen bereiken aangezien er nog genoeg landen waren waar je geen savvyclub lidmaatschap kon krijgen omdat Parelli er om bureaucratische redenen niets heen kon sturen.
Nu kunnen dus ook die mensen lid worden en toegang krijgen tot alle lessen.
Het benefactor level lidmaatschap zal nog steeds maandelijks een mastery les ontvangen zoals dat nu ook gedaan wordt. Zilver en goud gaat verdwijnen en wordt 1 speciaal lidmaatschap. Mensen betalen een vaste prijs en mogen zoveel betalen als ze willen waarvan 75% van de vaste prijs al naar de parelli foundation gaat.
In de toekomst zal de Parelli foundation 4 dingen gaan sponsoren
* Scolarships voor nieuwe instructeurs
* Hypotherapy
* Paarden Rescue centra
* Ponyclubs (projecten voor kinderen)
Voor nu zal 90% van het verworven geld gestoken worden in scolarships waarvan ik dus ook een deel heb gekregenLang leve de Parelli Foundation!!
Als er nog meer vragen zijn stel ze gerust dan zal ik ze zo goed als ik kan beantwoorden![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Fijn Anna,
Dankjewel voor het bijspringen met deze vers van de pers informatie.
Heb je het lekker?
Irene
Ik heb nog 1 vraagje.
Ik ben nu als bijrijder op de Parelli connect. Dan kan ik dus strakjes ook alle andere filmpjes en de magazines enzo lezen?
Hihi, volgens mij sta ik onder Sandra toch Sandra? Dan word het een beetje oneerlijk dat jij dat alleen betaald.
@Anna
even uit het andere topic, misschien kan je dat dan ook doorgeven.
Wat ik ook nog mis op connect is dat je ziet wie er op je berichten heeft gereageerd. Zoals je bij facebook zo'n nummertje ziet staan van hoeveel updates je hebt. Ik moet nu elke keer alles teruglezen om te kijken of er ergens is gereageerd.
Oh, laatste irritatie; je kunt nergens zien waar iemand vandaan komt. In combinatie met de nniet werkende zoekmachine weet ik nu nog niet waar iemand vandaan komt.
Ik begrijp je vraag niet Leonie. Zou je nog een keer op willen schrijven wat je bedoelt? Verder heeft iedereen op Parelli Connect een eigen account. De gedeelde accounts of familie accounts zoals dat kon bij de savvyclub gaan verdwijnen.Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
De andere suggesties ga ik doorgeven![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Oh gek!
Ik ben namelijk 'gedeeld lid', je kon 3 familieleden aanmelden. Ik kan bijvoorbeeld niet op de savvyclub website.
Maar als ik jou dan goed begrijp gaat mijn profiel dan binnenkort gewist worden?
Hoe zit dat dan met alle bijrijders/familie leden die nu via iemand anders lid zijn?
Da's inderdaad bijzonder. Ik heb mijn bijrijder net een paar weken geleden familymember gemaakt. Volgens de mailmeneer aan de andere kant van de wereld kan zij gewoon op de Savvy Club site als ze mijn wachtwoord gebruikt.Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
Ik vraag me af hoe mijn lidmaatschap omgezet gaat worden. Ik vind het wel prettig om gewoon de dvd's te blijven ontvangen namelijk. Gaat dat automatisch door of krijgen we daar nog mail over?
Started!
Ook bij mij liggen veel dvd'tjes (en magazines) onbekeken... Ik denk dat ik ga switchen naar Digital.
EDIT: Hoe moet dat eigenlijk?![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ik lig ook drie dvd's achter, maar het magazine lees ik wel (op het toilet). Vind het toch wel fijn om te krijgen, dus ik blijf wel savvylid
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik heb laatst een berichtje gepost dat het een zeer goed idee is om alle extra leden op een account in te schrijven op Parelli Connect.
Als je bijrijders of familie nog geen eigen account hebben aangemaakt dan zou ik even bellen met UK om te vragen hoe dat nu nog geregeld kan worden.
Daar heb ik nu nog geen antwoord op gekregen. In principe is dit verzoek ook in de mails van Parelli verzonden en hebben parelli NL en BE dit vermeld in de eigen nieuwsbrief.
Ik denk wel dat het geregeld kan worden dus geen paniek![]()
Kun je die DVD's niet in je pc stoppen?Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Volgens mij kun je DVD's inderdaad ook via de laptop/computer kijken, dat doe ik altijd.
Weet iemand hoe je je lidmaatschap kan veranderen?
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
ik heb geen tv en dvdspeler, mijn dvdspeler zit IN mijn laptop![]()
Ik heb al antwoord gekregen op de vragen
Om je membership te wijzigen naar een digitaal account ga je naar:
-Login in je ParelliConnect account
-Klik op Settings links bovenin
-Selecteer je land
- Vervolgens kun je kiezen wat je wilt en belsuiten of je jaarlijks of maandelijks wilt betalen.
Om een bestaand familielid of bijrijden ook een parelli connect account te geven doe je dit:
What if I'm an additional Savvy Club member (family membership), how do I get my own profile started?
Go to http://shop.parellinaturalhorsetraining.com and click on “My Account.” You’ll then be asked to enter your Savvy Club username and password. This will be the same information you use to log into the Savvy Club. Click on the link on the right-hand side that says “Add Family Member to Account.” You’ll be prompted to enter your family member’s email address, and will be able to set up their account from there!
Dat is wat ik vond in de FAQ en kan dus de oplossing zijn....ik zou zeggen probeer het eens!
De suggesties zijn opgeschreven en worden doorgegeven aan het team![]()
Als je lid bent van Parelliconnect mag je dan ook audities opsturen?
Bladwijzers