Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 43

Topic: nieuw savvyclub memberships?

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

nieuw savvyclub memberships?

Ik krijg net een mailtje binnen van parelli dat de savvyclub membership is gewijzigd.
    Als ik het goed begrijp is het nu niet meer normaal, zilver en goud. Maar is er nu digital, savvy en benefactor
    Savvy= het orginele membership maar dan goedkoper E 14,95
    Digital = alleen toegang tot savvyclub website en parelli connect (waar je wel alle dvd's en savvytimes kunt vinden) kosten: E 7,95!!!
    Benefactor = hetzelfde als savvy, alleen dan betaal je E79,-, waarvan 64 euro naar een non-profit parelli-fonds gaat...

Ik was benieuwd of jullie dit nieuws ook op deze manier lezen, of dat Digital misschien toch ergens minder uitgebreid is dan savvy.
    Dat zou wel een fijne financiele meevaller zijn zeg! Maarre, al die goldmemberships dan, met hun manual reports en zo?

Re:nieuw savvyclub memberships?

Zou je dan bij die digital gewoon de savvyclubdvd's en de magazines via de savvyclub website kunnen vinden?
    Het zou zeker wel een meevaller zijn dan!!
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Leeftijd
    38

oeh als dat zo is overweeg ik wel weer een digital membership.
    A lot of people talk to horses, not many listen

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

ja zoals ik het lees wel, dan zou dus de savvyclub website precies zo blijven zoals hij nu is en wordt je daar alleen wel afhankelijk van. Niettemin liggen alle dvd's hier toch onbekeken in hun mapjes omdat mijn dvd-speler het al een jaar niet doet. Gaat prima hoor, online kijken.

Forum Meubilair MissMaris's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2010
    Leeftijd
    40

Digital

* Access to the all new ParelliConnect.com social networking and learning support site.
    * FREE streaming access to Level 1 of the Parelli Program from your computer or mobile device.
    * Digital access to the quarterly Savvy Times Magazine
    * Digital access to member exclusive DVD content
    * 25% discount on all Parelli products, members-only specials and special ticket pricing for events.
    * FREE 30 DAY TRIAL

Savvy
    *all of the digital plus:

* 8 Savvy-Members-Only instructional DVDs per year shipped direct to your door.
    * Four issues per year of Parelli's very own SAVVY TIMES Magazine delivered straight to your mailbox. Packed with educational articles, informative features, stunning photos, helpful hints, community activities, stories of personal triumph & more, the SAVVY TIMES is a member must-have!
    * FREE 30 DAY TRIAL

Benefactor
    *all of above plus

* 75% of your membership fee supports the non-profit Parelli Foundation which is dedicated to helping to create a better world for horses and humans through education.
    * FREE 30 DAY TRIAL

http://www.parellinaturalhorsetraini...arelli-Connect
    Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos

Forum Meubilair MissMaris's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2010
    Leeftijd
    40

Ben wel benieuwd want wat Sandra zegt, online is op zich prima te doen.
    Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

Hmm, wel interessant, maar ook wel een beetje raar..
    Ik heb namelijk een stuk meer betaald laatst voor een jaarlidmaatschap..
    Wat mij betreft is digitaal eigenlijk wel goed genoeg. Ik vind een DVD wel makkelijk soms, maar online gaat vaak net zo makkelijk.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    Dat zou wel een fijne financiele meevaller zijn zeg! Maarre, al die goldmemberships dan, met hun manual reports en zo?
    Van de drie die ons beloofd waren bij het aanmelden, heb ik er pas een gehad en de rest, nou ik weet het ook niet. Ze zeggen al zo lang dat het er aan komt.

www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ik vind het niks. Ik zou op de oude memberwebsite moeten kunnen komen, maar dat kan ik helemaal niet meer. Dat parelli connect vind ik veel meer een forum dan gewoon een fijne plek waar je overzichtelijk filmmateriaal enz kan opzoeken (waar ze overigens ook al anderhalf jaar niks nieuwe op hebben behalve de maandelijkse dvd/magazines). Dat connect is totaal niet mijn ding.

Ik denk dat ik op ga zeggen of overstap op digital. Nog even over nadenken

Ik vind het sowieso jammer dat parelli steeds meer een ingewikkelde structuur wordt. Vroeger met de drie uitgebreide levels was het veel duidelijker voor mensen hoe te beginnen en als ze dat zo hadden gelaten met als extra de liberty/horse behavior dvd's enz dan was het veel completer geweest. Je ziet ook dat steeds meer mensen in verwarring zijn over het hoe en wat van parelli.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Heb er net een nieuw topic van gemaakt, maar dan ook even hier...(moderator als dit niet mag dan haal het maar weer weg...)

PARELLI CONNECT SHARES THE LOVE
    PROBEER HET 30 DAGEN GRATIS!
    Wij zijn er zo zeker van dat het Parelli programma jou en je paard de beste resultaten zal brengen, dat we je aanbieden om 30 gratis lid te worden. Je krijgt toegang tot heel veel video materiaal plus gratis toegang tot de streaming video uitvoering van het Parelli level 1 programma.
    Digitale leden hebben de volgende voordelen:
    * Onbeperkt toegang tot het nieuwe Parelli Connect social netwerk and leer ondersteuningssite
    * Gratis streaming video van Level 1 op je computer of mobiel
    * Digitale toegang tot het Parelli kwartaal magazine
    * Digitale toegang tot de speciaal voor leden samengestelde dvd’s
    * 25% korting op alle materialen, speciale aanbiedingen voor leden en kortingen op toegangstickets voor evenementen
    * Gratis 30 dagen probeer periode zonder verplichtingen
    KOSTEN (na de 30 dagen gratis periode)
    €79 ( EUR ) / Jaar
    €7.95 ( EUR ) / Maand
    Let op de eerste 30 dagen zijn een gratis probeer periode. Je kunt je lidmaatschap binnen die 30 dagen altijd beeindigen door in te loggen op Parelli Connect en op de “settings” button te drukken in de rechter bovenhoek.

Actief Forumlid Monties baasje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Leeftijd
    49

Quote Irene: * Digitale toegang tot het Parelli kwartaal magazine
    * Digitale toegang tot de speciaal voor leden samengestelde dvd’s

Betekend dit dat de Savvy times in papiervorm gaat verdwijnen? En hoe zit het dan met de dvd's die je thuisgestuurd krijgt? Wordt dat ook digitaal??
    Irene, kun je ook iets over de Savvy variant vertellen?

Alvast bedankt.

gr. AnneMarie

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Naar wat ik begrepen heb (en wat je op de site kunt vinden) zijn er memberships mét en zónder hardcopy tijdschrift/DVD.
    Het is mij nog onduidelijk wat er gaat gebeuren met de Gold en Silver memberships, want ik lees alleen maar over een duur benefactor membership waarvan 75% van je lidmaatschap naar de foundation gaat, zonder extra DVD's oid (waarbij foundation en de Parelli organisatie naar mijn idee 1 pot nat zijn, want uit de foundation betalen ze scholarships, welke gebruikt worden om cursussen en intern/externships te betalen, dus uiteindelijk komt het allemaal weer terug)
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Wel jammer, geen dvd's en savvy magazines meer. En dat benefactor membership, daarmee betaal je dus eigenlijk cursussen van iemand anders?
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

DVD's en Savvy magazines blijven er wel hoor zoals ik het begrijp, bij de variant van uit mijn hoofd 14,95 per maand. Bij de goedkoopste is alles digitaal alleen beschikbaar.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

@Il: met benefactor geef je aan een goed doel (mensen opleiden die graag goed willen worden, maar niet zoveel geld hebben).
    Ik heb ook van de foundation geprofiteerd, dus mij hoor je niet klagen

Enne: er worden voorlopig nog steeds tijdschriften en DVD's uitgegeven (crosspost met dyonne)
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten