Resultaten 1 tot 2 van de 2

Topic: trappen bij porcupine[level 1]

Actief Forumlid cynthia's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

trappen bij porcupine[level 1]

ik was net even bij nico, ik wilde eigenlijk alleen even kijken hoe het daar ging en even water geven enzo... maar toen ik de paarden even wat brood had gegeven kreeg ik toch zin om even met nico te spelen.
    eerst friendly, dat ging goed, maar ik begon dus met porcupine op de achterhand en toen trapte hij meteen in mijn richting, ik reageerde snel en wilde laten zien dat hij dat niet moest flikken en toen draaide hij zich inene om en trapte richting mijn gezicht gelukkig was het mis, maar het scheelde niet veel!!
    iemand tips wat te doen?? even voor de duidelijkheid, ik had geen cs en halster/leadrope...

alvast bedankt voor de tips!
    Groetjes Cynthia en Nevele

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: trappen bij porcupine[level 1]

Ik denk dat in jouw laatste zin al staat wat er eigenlijk mist...

Wanneer je dominantiespelletjes gaat spelen met je paard, zijn dit soort reacties nooit uitgesloten. Je gaat wel ineens de rollen omdraaien en lang niet ieder paard is het daar zomaar mee eens!

Niet voor niets wordt aangeraden om de games EERST op afstand met stick te doen en daarna pas met je hand. Als jij op 1,5 meter MEER afstand staat, is de kans dat je geraakt wordt veel kleiner dan wanneer je er recht naast staat.

Volgende keer toch maar met een stick oefenen dus
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Bladwijzers

Forum Rechten