Nouja, je leest het dus goed, ik ben al meer dan 5 maanden met de 7 games bezig.
Oke, we hebben ook "tussenstops gehad", bijv. als ik weer dagen op internet zwierf op zoek naar info over een bepaalde game. Of toen ik maar even niks deed omdat ik op de les van Eveline wilde wachten (waar ik toch echt wel heel veel aan gehad heb hoor!).
Maar het voelt gewoon niet goed meer. Steeds maar weer herhalen, herhalen. Nu zijn we met sideways bezig en we hebben al 6 dagen hard geoefend maar het kwartje is nog niet gevallen. Hoe lang moet ik nog geduld hebben?
Ik krijg echt steeds meer het gevoel dat het beter is om gewoon door te gaan. Dus nu de squeezegame doen en dan zo snel mogelijk, ookal gaan sommige dingen nog niet, door te gaan met de rij-beginselen.
De barefoot ligt ook al weer wat maandjes te verstoffen, en dat vind ik echt erg, want ik wilde er zooo graag eentje, zodat ik weer kon rijden want dat vinden Jeps en ik zo leuk.
Wat denken jullie. Zal ik gewoon doorgaan? Wel de 7 games blijven doen natuurlijk maar gewoon met het rijden beginnen?
Bladwijzers