Done, tot zondagWillen jullie alsjeblieft een mailtje sturen naar info@poca.nl als jullie willen komen?![]()
Done, tot zondagWillen jullie alsjeblieft een mailtje sturen naar info@poca.nl als jullie willen komen?![]()
Bedankt Marlies!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Hoi lieve mensen,
Ik heb nog niet van iedereen die komt een aanmeldingsmail gekregen.
Als je wilt komen, wil je me dan alsjeblieft even mailen.
Bedankt.
Liefs
Roos
Ik heb een verjaardag zondagvan de kids van een van mijn beste vriendinnen. Dat was ik helemaal vergeten tot ik de uitnodiging vanmorgen weer zag
dus ik moet deze even over laten gaan helaas.
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Jammer, dit keer kan ik niet, ook een verjaardag waar ik niet onderuit kanVolgende keer beter hoop ik. Veel plezier vanavond!
Voor degenen die WEL geweest zijn: hoe was het?????
May the horse be with you!
Het moet nog steeds indalen bij mijOorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Heel veel informatie gekregen, nu nog een plekje zien te geven.
Roos, Aletta & Ilian thanks again![]()
Savvy is knowing where to be, when to be, why to be and what to do when you get there.
Het was heel interessant met een fijne relaxte sfeer.
Inderdaad moet alles nog even bezinken en volgende keer zetten we er een camera bij om alles nog een keer terug te kunnen zien/luisteren.
gedaan Roos
EnNescio (Beetje bijgekomen en op tijd naar bed gegaan Il
)
![]()
![]()
Leuk dat jullie er waren dames! Ik vond het enorm interessant (ookal ben ik niet zo telepatisch onderlegd) Veel info, en mooi om te zien dat mensen echt hetzelfde doorkregen bij bepaalde vragen. Gaaf!
@Marlies, nee totáál niet, onverwacht naar liveoptreden in de stad gegaan, om 4u thuis. Weinig slaap, niet eten en way too much bier resulteerde in de hele maandag op de bank met een wasteiltje![]()
![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Bladwijzers