Uhhh, kinderkamp, peuterkamp, baby-oppas HELLUPPP!
@Maris: komen kijken, of eigenlijk: meedoen als theorie-deelnemer is mogelijk![]()
Uhhh, kinderkamp, peuterkamp, baby-oppas HELLUPPP!
@Maris: komen kijken, of eigenlijk: meedoen als theorie-deelnemer is mogelijk![]()
Mag ik me definitief opgeven voor het freestyle kamp? Ik zat vandaag een beetje te denken, maar wat als ik (en dat is toch hopelijk wel zo) in augustus behoorlijk gevorderd ben in het rijden. Zou ik er dan nog wat aan hebben? Oftewel Evi, hoe algemeen is het, of richt je je ook wat individueler op deelnemers zodat iedereen enigzins op zijn eigen niveau aan de slag kan?
En als theoriedeelnemer, wat zijn daar de kosten van? (Ja, ik ben een hollander) Ik overweeg dan namelijk een paar daagjes Fast-track zonder Marbo voor nieuwe inspiratie voor de winter die dan komt
![]()
@Ronja: als jij je definitief wil opgeven, dan zal ik eens definitieve data gaan vaststellen
Het nivo wordt aangepast aan de groep én aan elke deelnemer. Meestal zijn de lessen in 2 groepjes (verdeeld op nivo of op focus-punt) en tijdens de les krijg je ook veel individuele oefeningen die specifiek voor jou geschikt zijn.
Top! Dan moet je inderdaad maar eens een datum gaan prikken![]()
Pas jij op Hasse tijdens mijn les, pas ik op Lucas tijdens jouw les.Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
Hoeft Eveline ook geen oppas te regelen.![]()
Started!
Eef, fasttrack, hoeveel deelnemers maximaal? Alstublieft?
May the horse be with you!
Maximaal 6 voor de FT
Oooh, mag ik? Mag ik? Mag ik?
Vin gaat met de mannen naar Ierland, dus ik mag ook weer weg![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Het lijkt me leuk om mee te doen aan de fasttrack. Maar wanneer vind die plaats? Ook nog in de zomervakantie of echt ergens midden/eind september?
Dit ivm baan in onderwijs en geen vakantie kunnen nemen buiten vaste schoolvakanties....
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Suus en ik definitief fast track!!!!!!!!
Gadiehaaf! Leuk Ilian, Maaike!
Maaike, Il en Karianne, dat wordt al een gezellige groep
@Maaike: val jij onder 'midden' of 'noord' (oftewel: tot wanneer is jouw vakantie?)
Ik heb nog geen data, dus er is nog vanalles te regelen voor degene die het eerst roept![]()
Uit zeer betrouwbare bron heb ik zojuist vernomen dat Maaike qua vakante "Noord" is.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Nu gaat ze weer fijn slapen. Oeps
Plannen maar!
Perfect, laatste week augustus dus
27 augustus t/m 2 september
1 Maaike
2 Ilian
3 Karianne
Zo dat staat vast
Van Maaike heb ik wel volmacht, voor Ilian ben ik even brutaal
Bladwijzers