Proficiat, een super fantastische dag wens ik je toe, maar dat zal het wel worden morgen. Een stralende dag en een stralende bruidVeel plezier, en geluk op deze speciale dag
![]()
Proficiat, een super fantastische dag wens ik je toe, maar dat zal het wel worden morgen. Een stralende dag en een stralende bruidVeel plezier, en geluk op deze speciale dag
![]()
Wow zo leuk dat je nu gaat trouwen!!! Proficiat, enorm proficiat hoor! En geniet er vooral erg veel van hé!
Hoi Sandra,
Ook van mij een leuke dag toegewenst en heel veel geluk s
Ik kon gisteren niks schrijven want we waren een hele dag op de begrafenis van een van onze beste vrienden, die op de fiets door een dronken chauffeur is doodgereden (en chauffeur pleegde dan ook nog vluchtmisdrijf).
Zo zie je maar, in deze wereld is plaats voor geluk en verdriet.
Geniet van alles tijdens deze leuke dagen!
Als je altijd doet wat je gedaan hebt, krijg je altijd wat je gekregen hebt...
Mensen die ergens in slagen zijn dromers die hebben blijven doorzetten...
Op dit moment heeft Sandra vast al haar nieuwe achternaam gekregen
Zal wat fotootjes schieten vanavond, zodat jullie Sandra-in-jurk nog kunnen bewonderen voor ze zelf terug is van vakantie![]()
Feliciteer het gelukkige koppel maar en laten we hopen dat er nog veel voorspoed zal volgen.
ride like the wind
Is goed, ik zal ze feliciteren namens iedereen van het forum die hier gereageerd heeft.
Zal ik ff een kaart schrijven met al deze (forum)namen erop?
Gefeliciteerd Sandra, ik hoop dat je een hardstikke leuke dag gehad hebt, en dat je samen een nog veel mooiere toekomst tegemoet gaat!
eva
most people are lonely 'cause they build walls instead of bridges
Eveline dat zou hartstikke leuk zijnOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
, je kan moeilijk de computer meeslepen naar de receptie om onze wensen te laten zien natuurlijk. En dan weet ze toch dat we aan haar denken.
Veel plezier trouwens op het feest![]()
www.crystal-carving.com
Kheb een heeele grappige kaart gekocht
En alle namen erop gezet van de forumleden die Sandra in dit topic al gefeliciteerd hebben.
Hier istie:
heey, leuk eveline, bedankt dat je dat wil doen, ze zal het zeker wel tof vinden. ik ken trouwens niet wachten om hier verhalen over de reis te horen, en foto's te zien natuurlijk!!!
Heej leuk Eef!! Leuk verzonnen![]()
Veel geluk toe gewenst met elkaar en ik hopelijk was het ene mooie en staralende dag om nooit te vergeten!
leuke kaart hoor!!
Super idee van die kaart Eveline! Bedankt![]()
Ik heb foto's van Sandra! Ze zag er echt prachtig uit en had een ontzettend mooie jurk aan. Helaas staan de foto's daarvan op mn vriendjes pc, dus die komen vanavond laat of morgen online.
Bladwijzers