Resultaten 1 tot 9 van de 9

Topic: Waterdichte deken repareren

Waterdichte deken repareren

Het is de paddockvriendjes van Pias dus toch gelukt: iemand heeft een hapje uit zijn regendeken genomen. Er zitten twee kleine scheurtjes op de rug. Wie weet hoe ik dit het beste kan repareren, zonder dat de waterdichtheid verloren gaat? Kan ik de deken ergens mee plakken? Tips zijn welkom!
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Re:Waterdichte deken repareren

Bij de paardendrogist kan je allerlei reparatie setjes kopen.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

O ja? Bedankt, ik ga meteen kijken!

Had eerst ook een deken netjes geplakt met zo'n speciale lijm en een stuk regenpak. Maar aangezien er wel regelmatig gaten bij kwamen was dat geen doen meer (duurde veel te lang voordat die deken weer bruikbaar was, veel te veel werk en veel te duur :P)

Ducktape doet het wat mij betreft net zo goed. Sterker nog, ik vond de ducktape plekken beter waterdicht (daaronder is het eigenlijk nooit nat, vandaag na zo'n hele dag hozen nog steeds niet ) dan de speciale-lijm-plak-plekken (daar kwam toch altijd een natte plek onder)
    Even plakken als de deken droog en af is, ducktape hecht niet zo goed op nat of als er een bewegend paard onder die deken zit En je deken is weer als nieuw.
    Surrender to fun!

Bedankt voor de tip!

Goede tip Floor, ga ik doorgeven aan weidegenoten.

Bonte vriend speelt ook nog wel eens te ruig met wei genootjes met dekens op.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Bij mij gaan ze gewoon onder de naaimachine. Ik zet er een hele brede zig zag steek op met iedere keer maar een heel klein beetje verloop. Dus eigenlijk wordt het dan een satijn steek.
    www.niettevermijden.com

Maar dan is ie toch niet meer waterdicht? Bovendien heb ik nog wel ergens een naaimachine, maar wij zijn niet erg close...

daarna duck
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
    Maar dan is ie toch niet meer waterdicht? Bovendien heb ik nog wel ergens een naaimachine, maar wij zijn niet erg close...
    daarna ductape erover??

Bladwijzers

Forum Rechten