Even pb naar Whoopie???
Even pb naar Whoopie???
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Hallo Judith
Klopt dat je ddat topic niet kunt vinden kan alleen als je daarvoor wordt opgegeven.
Ik heb het even in de groep gegooid, dat is niets persoonlijks maar we moeten even kijken hoe groot we de groep willen hebben en wat nog praktisch is.
Je hoort het nog wel en als het lang duurt dan trek maar even aan de bel, ok?
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Is prima, dan hoor ik het nog wel. Kan me inderdaad voorstellen dat een te grote groep niet handig is.
Groetjes Judith
Parelli-en andere NH liefhebbers in de Achterhoek, voelen jullie iets voor een clubje?
Het is prettig om ervaringen uit te wisselen en tips te krijgen van gelijkgestemden.
Altijd alleen met de paarden werken is niet zo stimulerend, ik kan best wat uitdaging gebruiken.
Hopelijk zijn er voldoende belangstellenden in deze omgeving.
Ik hoor graag van jullie.
Een gelukkig paard heeft een gelukkige eigenaar.
RIJHAL AALTEN,de locatie voor paarden-en hondencursussen.
www.rijhal-aalten.nl
Gisa mischien is het handig om een apart topic te openen omdat dit voor de omgeving Tilburg is zullen minder mensen uit jouw doelgroep dit lezen.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Sorry, had al via PB geantwoord voor ik las dat je hier liever antwoord wilde hebben
Met mij hoeven jullie voorlopig even geen rekening te houden, er gaat momenteel nogal veel veranderen en ik wil even in alle rust een routine krijgen in mijn bezigheden voor ik weer andere dingen ga ondernemen.
Groetjes ingrid
Ik sluit dit topic, mensen die meedoen kunnen het aparte topic ergens anders vinden.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Bladwijzers