Inderdaad is dat wel leuk! Donderdag de 20e dan?
Inderdaad is dat wel leuk! Donderdag de 20e dan?
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Als de andere dames dan ook kunnen...
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
ja hoor ,ik kan
Dat is jammer, ik kan op donderdag nooit. Dat is mijn harmonierepetitieavond. Ik wilde ook eens komen kijken of het me leuk lijkt.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Ik hoor nog graag van de rest wat die wil.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Deze week wordt voor mij moeilijk in verband met een zieke thuis. Heb de oppas overdag al veel nodig. Donderdag kan voor mij wel alleen volgende week niet.
volgende week zou voor mij al makkelijker zijn![]()
Hinnik!
Als jullie ook een eigen hoekje willen (zoals Bea) dan hoor ik het wel he![]()
Evelien ik weet niet precies hoe dat werkt, maar is mischien wel handiger . Dus ja je mag ons wel een eigen hoekje doen.
Ok dames laat dan even horen wanneer jullie volgende week wel kunnen.
Isla kan permanent niet op de woensdag?, ali niet op de donderdag?, ik liever niet op de dinsdag, dat gaat al lekker.
Kunnen jullie normaal gesproken op maandagavond, ik kan volgende week niet op maandag, zouden we dan voor een keer op de dinsdagavond kunnen doen,anders wordt het weer een week verder en dan op de maandag??
Roept u maar.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Als jullie een naam hebben en je mij de leden kunt PB'en (link naar profiel van elk lid), maak ik een hoekje aan voor jullie![]()
Doe ik, dank je Evi.
De naam wordt dan : parelli studieclub Tilburg.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Volgens mij heb ik nu iedereen toegevoegd. Als meer mensen lid willen worden van Studiegroep Tilburg kunnen ze mij een PB sturen (ik heb een link nodig naar het profiel om iemand toe te voegen, dus namen ín een PB werkt niet zo handig)
Ok dank je Evelien, alleen hoewerkt dit nu, waar kan ik dit topic nu vinden??![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Uh, ik ben hier aan het lezen dat er een speciaal hoekje is voor het studieclubje omgeving Tilburg....maar de link die aangegeven is werkt niet bij mij, maar ik wil me graag bijvoegen voor het studieclubje als dat mogelijk is...ik weet niet waar ik het hoekje terug kan vinden voor dit studiegroepje, tja ik ben nieuw op dit forum, moet nog even wennen waar ik wat vind
![]()
Groetjes Judith
Bladwijzers