Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 19

Topic: Clinics over osteopathie, cranio-sacraal en meer...

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Clinics over osteopathie, cranio-sacraal en meer...

Jannemarie Frowijn, paardenosteopaat, organiseert komend jaar een aantal erg interessante clinics waarvan ik denk dat er hier wel mensen in geïnteresseerd zouden kunnen zijn (mede ook gezien het topic over cranio-sacraal versus ostepathie).

Hieronder de info, wil je meer weten dan graag contact opnemen met Jannemarie zelf via info AT praktijkvoorpaardenosteopathie.nl of kijk op de site: www.praktijkvoorpaardenosteopathie.nl

Mocht je interesse hebben in een clinic maar kun je niet op die dag of die locatie, laat het me dan weten want dan kan ik kijken of we elders een clinic met Jannemarie kunnen organiseren!

Praktijk voor Paardenosteopathie & Adviezen Paardenwelzijn organiseert:

5 CLINIC-avonden & Dagworkshop ‘Paard in beeld’

Lokatie: Event Centre ‘t Swaeneven, Bareldsweg 1, Wapse
    Kosten: 30 euro per clinic, incl. hand-out en kopje koffie/thee
    Ontvangst: Vanaf 19.15 uur

31 januari
    Clinic ‘Paardenosteopathie’ door Jannemarie Frowijn, paardenosteopaat
    Wat is paardenosteopathie en wat kan het voor mijn paard betekenen? Welke plek neemt paardenosteopathie in t.o.v. andere geneeswijzen?

28 februari
    Clinic ‘Correcte zadelligging’ door Callista Schrage – ExclusiveSaddles

Hoe beoordeel ik of mijn zadel op mijn paard past?
    Wat is de relatie tussen de anatomie van het paard, de ruiter en het zadel?

28 maart
    Clinic ‘Train het paard in harmonie met zijn karakter en anatomie’ door Florien de Graaf – Sincerita

Waarom is het ‘recht-richten’ van het paard van belang?
    Wat is de relatie tussen osteopathie en het ‘recht-richten’ van het paard?

18 april
    Clinic ‘Het craniosacrale-systeem’ door Jannemarie Frowijn, paardenosteopaat

Het hoe, wat en waarom van craniosacraal-therapie bij paarden; een holistische benadering.

23 mei
    Clinic ‘Hoe houd ik mijn paard natuurlijk gezond?’ door Ron Hofman – Bio-Ron

Vitaliteit & gezondheid van het paard in relatie met voeding en weidebeheer.

Zaterdag 18 juni:
    Dagworkshop ‘Uw paard in beeld’

In deze workshop krijgt u een helder beeld van de anatomie van uw paard. Tevens leert u hoe u eventuele blokkades in de rug van uw paard kunt herkennen.
    Kosten: 195,- euro incl. cursusmateriaal en lunch, meebrengen eigen paard mogelijk

Voor alle clinics en de workshop geldt: deelname is definitief na betaling en op volgorde van binnenkomst, sluitingsdatum 1 week voor datum clinic/workshop.

Vroegboekkorting Clinics: 5 x deelname = 4 x betalen, uiterlijk beslissen op 31 januari 2011.

Actief Forumlid Yvonne P's Avatar
    Aangemeld
    May 2006

Re:Clinics over osteopathie, cranio-sacraal en meer...

Hoi Marja

Ik zou het erg leuk vinden om de clinic Osteopathie en het CranioSacrale systeem bij te wonen.
    Maar naar Wapse is voor mij 230 km, en dat vind ik iets te ver voor een informatie avond.

Wellicht een meer centraal gelegen locatie??

Groetjes,
    Yvonne

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Dank voor je reactie!
    Ik ga even afwachten of er nog meer reacties komen en dan eens kijken of en waar er nog wat te organiseren valt.

Aangemeld
    May 2006

Bij mij thuis

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hahahahah dat is voor mij dan weer zo'n eind weg, ik dacht meer aan iets bij mij in de buurt. :lol:

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Ik zeg eh... Nescio?
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ik heb ook wel belangstelling voor een aantal items,maar dan wel meer in de buurt bij voorkeur niet verder dan 45 minuten van Tilburg (ik heb evt ruimte thuis voor meer mensen).
    die clinic van Florien vindt ik intressant vooral als het erover gaat hoe je welk paard motiveert, Hoe houd je je paard gezond door Bio-ron.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Aangemeld
    May 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
    Ik zeg eh... Nescio?
    Je haalt mij de woorden uit de mond
    Voor mij ook niet naast de deur, maar ik zeg doen!!

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik hou alle reacties in gedachten en peil nog even verder naar belangstelling!
    Nescio is voor mij ook goed te doen qua afstand (maar dan moet het wel absoluut rookvrij zijn...).

Ik ken 3 mensen van deze rij
    Jannemarie, Bio ron om hem zo maar te noemen en Florien. Ik vind ze allemaal erg goed dingen uitleggen in hun speciefieke kennis.
    Het verhaal van Bio ron is enkel interesant indien je een eigen stuk land hebt. Zijn verhaal over voeding is meer dan enkel een beetje brok er in doen maar het complete verhaal van hoe paarden houden, incl stalling, weide enz. Dan pas is zijn verhaal haalbaar of uitvoerbaar net hoe je het zegt. Maar nietemin erg interesant om te horen.

Van Florien heb ik diverse lessen bijgewoond en een aantal demo's gezien. Die waren altijd erg duidelijk en gaf veel motivatie om thuis aan de slag te gaan

En Jannemarie kan ik enkel zeggen ken veel mensen met goede resultaten na haar behandelingen. Haar theorie verhaal ken ik goed. Is ook erg interesant.
    EHt zou een mooie combi zijn om ze te strikken, en nu nog een goede plek, warm, droog comfortabel :lol:

o ja ik vergat nog wat, als je Wapse te ver weg vindt ik weet een zeer goed slaapadresje daar
    Vakantie boerderij Meulengoorn. Kan je heel lekker slapen met overheerlijk ontbijtje. En je paard zou ook mee kunnen. Er is stalling en weide.
    Je kan er heerlijk buiten rijden
    einde reclame grapje hoor, dit was naar aanleiding van Yvonne dat 230 km wel erg ver was, ze heeft gelijk ook

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Er zijn nog diverse plaatsen vrij op de komende clinics in Wapse!

En inmiddels staat er ook een clinic Paardenosteopathie gepland op zaterdag 21 mei in Beuningen (bij Nijmegen), van 14.00 - 16.30 uur. Meer informatie hierover volgt nog in een apart topic, later dit weekend!

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Ik ben naar de demo van Ostheopathie en rechtrichten geweest. Dat was erg interessant. Ik vind het wel een aanrader. Van deze serie ben ik nieuwsgierig naar de Bio ron.
    Mensen uit het noorden moeten zo vaak 2 uur rijden voor een demo. Fijn dat het nu een keer wat noordelijker is. Wapse is een prima locatie voor zo'n demo.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Dat was met Florien de Graaf hè?
    Leuk dat het goed bevallen is!

Voor wie Drenthe te ver weg is:
    Inmiddels heeft de clinic 'paardenosteopathie' op 21 mei in Beuningen een eigen topic gekregen: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=27463.0

vief
    Guest

hey, beuningen dat is nog eens lekker dichtbij...now we are talking...
    ga, even op de link kijken...

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten