Jannemarie Frowijn, paardenosteopaat, organiseert komend jaar een aantal erg interessante clinics waarvan ik denk dat er hier wel mensen in geïnteresseerd zouden kunnen zijn (mede ook gezien het topic over cranio-sacraal versus ostepathie).
Hieronder de info, wil je meer weten dan graag contact opnemen met Jannemarie zelf via info AT praktijkvoorpaardenosteopathie.nl of kijk op de site: www.praktijkvoorpaardenosteopathie.nl
Mocht je interesse hebben in een clinic maar kun je niet op die dag of die locatie, laat het me dan weten want dan kan ik kijken of we elders een clinic met Jannemarie kunnen organiseren!
Praktijk voor Paardenosteopathie & Adviezen Paardenwelzijn organiseert:
5 CLINIC-avonden & Dagworkshop ‘Paard in beeld’
Lokatie: Event Centre ‘t Swaeneven, Bareldsweg 1, Wapse
Kosten: 30 euro per clinic, incl. hand-out en kopje koffie/thee
Ontvangst: Vanaf 19.15 uur
31 januari
Clinic ‘Paardenosteopathie’ door Jannemarie Frowijn, paardenosteopaat
Wat is paardenosteopathie en wat kan het voor mijn paard betekenen? Welke plek neemt paardenosteopathie in t.o.v. andere geneeswijzen?
28 februari
Clinic ‘Correcte zadelligging’ door Callista Schrage – ExclusiveSaddles
Hoe beoordeel ik of mijn zadel op mijn paard past?
Wat is de relatie tussen de anatomie van het paard, de ruiter en het zadel?
28 maart
Clinic ‘Train het paard in harmonie met zijn karakter en anatomie’ door Florien de Graaf – Sincerita
Waarom is het ‘recht-richten’ van het paard van belang?
Wat is de relatie tussen osteopathie en het ‘recht-richten’ van het paard?
18 april
Clinic ‘Het craniosacrale-systeem’ door Jannemarie Frowijn, paardenosteopaat
Het hoe, wat en waarom van craniosacraal-therapie bij paarden; een holistische benadering.
23 mei
Clinic ‘Hoe houd ik mijn paard natuurlijk gezond?’ door Ron Hofman – Bio-Ron
Vitaliteit & gezondheid van het paard in relatie met voeding en weidebeheer.
Zaterdag 18 juni:
Dagworkshop ‘Uw paard in beeld’
In deze workshop krijgt u een helder beeld van de anatomie van uw paard. Tevens leert u hoe u eventuele blokkades in de rug van uw paard kunt herkennen.
Kosten: 195,- euro incl. cursusmateriaal en lunch, meebrengen eigen paard mogelijk
Voor alle clinics en de workshop geldt: deelname is definitief na betaling en op volgorde van binnenkomst, sluitingsdatum 1 week voor datum clinic/workshop.
Vroegboekkorting Clinics: 5 x deelname = 4 x betalen, uiterlijk beslissen op 31 januari 2011.
Bladwijzers