-
Actief Forumlid
[L2] driving game
Hoi,
Ik ben een tijdje geleden begonnen met L2 (ben met stage 2,3 bezig) en loop bij het zo snappy mogelijk maken van de driving game tegen een probleempje aan. Mijn haf begint zich steeds sneller om te draaien als ik zijn zone 4 drijf. Soms hoef ik alleen maar te kijken en draait ie al. Helemaal goed zou je denken. Maar op het moment dat ie mijn zijn other eye geeft probeert ie mij te imponeren. Hij maakt van die zachte hinnekgeluidjes en maakt zich groot. Eigenlijk net zoals hij met zijn vrienden in de wei doet. In plaats van dat het spel dan stopt wil hij er nog een eindje aan vast knopen. De overige games gaan erg goed en dan lijkt ie steeds meer respect te hebben maar de driving van de achterhand, lastig!!
Heeft iemand misschien een goeie tip om dit probleem op te lossen..
-
Forum Meubilair
Re: [L2] driving game
Wat je zou kunnen doen is niet stoppen zodra hij zijn other eye geeft, maar op dat moment verder gaan met de voorhand wegdrijven, zodat je in 1 vloeiende beweging eerst achterhand en dan voorhand laat wijken.
Never underestimate the Universe
10% korting bij
EquiPlay met code: 10%eraf
-
Forum Meubilair
of the other eye geven blokkeren totdat JIJ hem daarvoor de ruimte geeft. Nu blockt hij jou eigenlijk soort van... en dat levert hem puntjes op. Zie de level 2 video, daar laat Pat dat wel goed zien.

May the horse be with you!
-
Actief Forumlid
Bedankt voor de tips, ik ga het proberen.
Forum Rechten