Marjo die van mij zitten nog steeds in verpakking, als je wilt mag je ze wel overkopen?
Marjo die van mij zitten nog steeds in verpakking, als je wilt mag je ze wel overkopen?
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
HIhi, oke daar ga ik even over nadenken, welk soort had je ?Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
En wat wou je ervoor willen hebben ?
janneke danheb die hem wel in gebruik
wil graag ervaring horen van iemand.
Ik heb een hooitas en een trailertas, ik wil er 80% van de aanschafprijs voor hebben.
Dus voor de hooitas 40 euro en voor de trailertas 27 euro, excl. verzendkosten. (allebei afgerond op hele euro)
De prijzen heb ik overgenomen van http://www.paardenkenniscentrum.nl/i...=index&cPath=3
Ik ga er ff over denken wil je ze voor me vasthouden.Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
Laat het je vanavond weten, kan ik er tijdens werk ff over prakseren.
Hee Marlous, als je de trailertas nog hebt, wil ik.die graag van je overnemen!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Hi Ilian, Marjo komt beide tassen volgende week bij mij ophalen. Mocht Marjo ertoch van afzien dan laat ik het je even weten.Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
![]()
Nog even een reactie, ik vindt het systeem leuk, maar whoopie wist de voorkant na een tijd wel te slopen geen tas die echt een jaar meegaat bij haar tenminste, de plek waar ze steeds het hooi uitpeuterede daar zijn de banden helemaal los gegaan, verder is de achterkant wel kwetsbaar, die slijt snel door en die heb je toch altijd ergens tegenaan hangen, mijn advies is dan ook om daar iets zachts achter te hangen(foam/schuimmatje oid) zodat het niet zo snel slijt.
Ik vindt ze wel makkelijke te vullen en op te hangen.
De tas van Whoops had een bovenkant die niet afsluitbaar was , daar zou ik nu wel voor kiezen omdat ze anders te makkelijk uit de bovenkant eten en dan is die nog vrij snel leeg.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Mocht Marjo er vanaf zien, dan heb ik wel interesse in de hooitas.![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
De nieuwe tassen zijn wel een stuk degelijker dan het oude type.
Ik heb de tas geheel vrij hangen, dus op die manier geen last van slijtage.
Op zich vind ik de tassen wel mooi en goed bruikbaar. Maar helaas zijn de gaatjes niet klein genoeg voor mijn zeer handige pony's..
Ik heb nu dus een hooinet in de hooitas zitten.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Dit zullen wel de oude zijn, ach mijn moeder kan onwijs goed met de naai machine overweg dan jassen we er zo een nieuw draadje door.Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
Komt vast goed,
Ik weet al helemaal hoe ik ze ga gebruiken.
Pa en ik gaan dinsdag a.s heel NH afcrossen haha. Hij moet ook nog fietsendragers wegbrengen ik de tassen ophalen.
En als laatste mijn vriendin + paard![]()
Bladwijzers