De equi sense dvd leek me leuk om aan te schaffen maar is dus niet geschikt voor een dvd speler alleen op de computer.
Weten jullie of deze ook draait op een I-MAC?
De equi sense dvd leek me leuk om aan te schaffen maar is dus niet geschikt voor een dvd speler alleen op de computer.
Weten jullie of deze ook draait op een I-MAC?
De dvd is een PC-dvd. Dus inderdaad voor op de computer omdat hij interactief is.
Helaas is hij niet af te spelen op een MAC. We zijn bezig de lessen online te maken, en dan zul je ze wel kunnen bekijken. Even wachten dus.
heb je de dvd al aangeschaft, dan kun je hem eventueel terugsturen.
Draait inderdaad niet op Mac maar je kunt wel windows op je Apple installeren... als je dat durft..![]()
Het is wel mogelijk. Je hebt een programma waarmee je windows naast het mac besturingssysteem op je computer kan installeren.
Dat heet Parallels.
Hier staat meer informatie
http://computertotaal.nl/article/154...llels-4-0.html
eventueel ali-illegalie hier te downloaden ; http://thepiratebay.org/torrent/5938...ntel_Serial%5D
maar dan moet je wel een beetje verstand hebben van torrents en cracks.
anders gaat dat wel wat kosten. Je hebt dan ook een windows installatie cd nodig(eventueel ook ali illegalie te downloaden).
Maar dit alles lijkt me veel moeite voor 1 dvd.
Ik zou gewoon lekker engels leren en de Parelli dvd's aanschaffen(al doende leer men toch? woordenboekje erbij) die het wel doen op mac(en op de tv).
Dat engels is niet zo een probleem dus die parelli dvd's kan ik kijken, een vriendin van me heeft ze dus die mag ik vast wel lenen maar die van equi sense leek me ook leuk.
Om windows op de compu te zetten doe ik maar niet, wel leuk dat de online afleveringen er komen dan kan ik daar kijken
Heb je geen gewone DVD-speler, of spelcomputer?![]()
Arm in gips excuus voor korte berichten, en teveel spelfouten....
ja hoor kehdra ik heb een dvd speler maar er staat in de webshop vermeld dat het een pc dvd is en dus op een gewone niet draait. Gelukkig mag ik de parelli dvd's van een vriendin gebruiken
Gelukkig maar.
Mijn dvd-speler wil ook wel PC-dvd's afspelen, vandaar de vraag![]()
Arm in gips excuus voor korte berichten, en teveel spelfouten....
Bladwijzers