Wat een leuk nieuws zeg. Ik vroeg me al af hoe het met Geri ging.
Ik blijf het heel goed vinden van alle partijen. Van Geri dat ze haar angs wil overwinnen, van Moeders dat ze haar eigen gevoelens voor paarden opzij wilt zetten, van Yvonne dat ze zo haar best doet voor Geri en van Siravi die toch maar even met al die tweebeners mee wilt doen.
Voor allemaal een dikke vette![]()

Antwoord met Citaat

Wat is het dan ineens een kleintje hé!
Nu maakt ze zich wel zorgen over het gewicht van Luca want als hij zo mager is gaat hij dood.
. Amy is nog maar 12 jaar zit in groep 8 en heeft al zulke geweldige "people skills", prachtig om dat te ondekken bij zo'n jong kind! Ze neem Geri mee op sleeptouw in de manege. Gaat samen met Geri haar verzorgpony poetsen en kroelen. Als ze wat gaat doen met haar vriendinnen roept ze altijd Geri om mee te gaan en loopt de meeste lessen naast Geri. Laat zo af en toe los als Geri het niet doorheeft en laat altijd los als Geri aangeeft dat het goed gaat. Wat een schat van een meid! En als ze er een keer niet is dan laat ze het even weten zodat Geri niet zal schrikken. Knap hé, als je 12 bent!
... Sirarvi een dikke knuf (virtueel want echt is weer een stapje te ver voor mij!)

Bladwijzers