Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 135 van de 148

Topic: Geri en Sirarvi

  1. #121
    Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Oss
    Leeftijd
    58
    Berichten
    1.480

    Re:Geri en Sirarvi

    Wat een leuk nieuws zeg. Ik vroeg me al af hoe het met Geri ging.

    Ik blijf het heel goed vinden van alle partijen. Van Geri dat ze haar angs wil overwinnen, van Moeders dat ze haar eigen gevoelens voor paarden opzij wilt zetten, van Yvonne dat ze zo haar best doet voor Geri en van Siravi die toch maar even met al die tweebeners mee wilt doen.

    Voor allemaal een dikke vette
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

  2. #122

    Re:Geri en Sirarvi

    Ik ben ape/bere/olifanten/tijgers/paarden trots .... Geri heeft een heel groot gedeelte van de les los gereden én .... gaf aan dat als ze weer op dezelfde pony gaat ze helemaal los gaat rijden.

    Nou hoeft dat niet persé, maar ik vind het geweldig! Ook haar handen los van het zadel ... er gaat iets veranderen ...
    mama van Geri

  3. #123
    Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.656
    Dagboek Berichten
    1

    Re:Geri en Sirarvi

    Goed om te lezen!

  4. #124
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re:Geri en Sirarvi

    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  5. #125
    Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005
    Locatie
    N52°06.057 E005°38.773
    Berichten
    3.683

    Re:Geri en Sirarvi

    Wat een mooi verhaal!

    Ik zag vanmiddag vaders en moeders langs het voetbalveld staan, er werd wat geschreeuwd, het werd wat heftiger... en nu lees ik dit. Hoe gaaf is dat, ik begrijp dat mama heel trots op Geri is, maar ik hoop dat Geri dat ook op mama is.
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

  6. #126
    Actief Forumlid Yvonne P's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Zwartewaal
    Berichten
    851

    Re:Geri en Sirarvi

    Geri vroeg afgelopen week trouwens aan mij: Als ik een pony win op de paardenmarkt mag hij dan hier bij jou in de tuin staan?

  7. #127
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re:Geri en Sirarvi

    Hahaha

    En wat zei je?
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  8. #128

    Re:Geri en Sirarvi

    Wel praktisch bedacht van haar!
    Bij ons past het niet.

    Wat zei je: mag ik 'm dan ook uitzoeken?
    mama van Geri

  9. #129

    Re:Geri en Sirarvi

    ik zag een bekende naam Sirarvi en dacht heej, even kijken, en wat een leuk topic zeg, wat ontzettend leuk dat Geri zo spelenderwijs en op haar eigen tempo kan leren en spelen, top van je Yvonne dat je dit doet, groet van Karen alias Elmo
    wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun

  10. #130

    Re:Geri en Sirarvi

    Ow Yvonne, ze is zo verdrietig dat je geen plekkie hebt voor het paard dat ze eventueel mogelijk heel misschien zou kunnen winnen ... Wat is het dan ineens een kleintje hé!

    Luca is helemaal in de smaak gevallen maar al wel een beetje groot! Geri is wel heel erg trots dat jij Luca hebt gered! Nu maakt ze zich wel zorgen over het gewicht van Luca want als hij zo mager is gaat hij dood.

    Het blijft een apart grietje! Ze heeft het vandaag heerlijk gehad, dat zie je gewoon aan die rode wangen waarmee ze naar huis komt.

    Groetjes,
    Martine
    mama van Geri

  11. #131

    Re:Geri en Sirarvi

    Om maar eens te laten zien dat Yvonne en Sirarvi heel veel bereiken bij Geri:

    Zaterdag paardrijles op de manege. Er is heel langzaam aan enige verbetering te zien en zo af en toe durft Geri best een stukje los te rijden (maar het meisje dat ernaast loopt moet niet te ver weg zijn - over haar zo meer!). Afgelopen zaterdag moest Geri op een Fjord die nu zo af en toe in de les mee mag omdat hij moet leren hoe dat moet in een manege. Een van de oudere meisjes loopt dan mee want ze moeten wel in het gareel blijven. Zaterdag was het heerlijk weer dus de deuren stonden open. Tegenover de leshal is nog een leshal en daar stonden ook de deuren van open én er stonden 2 ruiters met paarden precies daartussenin te praten. Het was niet zo duidelijk waardoor de Fjord schrok maar hij ging aan de ren en ging zelfs even over tot een sprongetje. Gelukkig bleef Geri zitten (dat is al heel wat) en na wat tranen ging ze toch weer verder en liet zelfs het zadel zo af en toe los (ja, die heeft ze nog steeds vast).

    Wat een geweldig resultaat! Niet gillen (weet je nog Yvonne ...) en niet afstappen en naar huis, maar gewoon verder Ik ben zo trots en weet nu ook absoluut zeker dat het helemaal goed gaat komen.

    Oh ja, dat meisje dat meestal met haar meeloopt .... wat is het toch heerlijk als je steeds weer mag merken dat je de juiste mensen tegen komt die je kind verder willen en kunnen helpen. Wat mag ik daar dankbaar naar kijken . Amy is nog maar 12 jaar zit in groep 8 en heeft al zulke geweldige "people skills", prachtig om dat te ondekken bij zo'n jong kind! Ze neem Geri mee op sleeptouw in de manege. Gaat samen met Geri haar verzorgpony poetsen en kroelen. Als ze wat gaat doen met haar vriendinnen roept ze altijd Geri om mee te gaan en loopt de meeste lessen naast Geri. Laat zo af en toe los als Geri het niet doorheeft en laat altijd los als Geri aangeeft dat het goed gaat. Wat een schat van een meid! En als ze er een keer niet is dan laat ze het even weten zodat Geri niet zal schrikken. Knap hé, als je 12 bent!

    Yvonne en Amy ... Sirarvi een dikke knuf (virtueel want echt is weer een stapje te ver voor mij!)
    mama van Geri

  12. #132
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re:Geri en Sirarvi

    Wat een fijn meisje zeg
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  13. #133

    Re:Geri en Sirarvi

    mooi om te lezen weer, en people skills bij kinderen van 12 komt vaker voor, de kunst is deze te behouden op weg naar volwassenheid, en daar gaat het helaas weleens mis.
    Geri word dus wel steeds dapperder, ze bleef cool nadat de Fjord ging rennen, super stoer!
    wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun

  14. #134

    Re:Geri en Sirarvi

    Gisteren heeft Geri in de les gereden met haar handen los van het zadel en vaak ook zonder dat er iemand de pony vast hield

    En vrijdag op Sirarvi ook met haar handen los! Ze wilde zelfs eigenlijk helemaal niet poetsen maar de hele tijd rijden!

    Gelukkig heeft ze nog wel gepoetst zei ze want er zat een steentje in zijn hoef en dan had hij het niet zo leuk gevonden om te

    We krijgen absoluut resultaat te zien van de inspanningen van Sirarvi en Yvonne!!!
    mama van Geri

  15. #135

    Re:Geri en Sirarvi

    Wat geweldig! Het komt zo helemaal goed met jullie!
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •