Pagina 8 van de 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van de 148

Topic: Geri en Sirarvi

  1. #106

    Re:Geri en Sirarvi

    Geri zit naast me te glimmen!

    En Janne is teleurgesteld want die wil zo graag 6 zijn! Gelukkig voor mama duurt dat nog 3 jaar.

    Groetjes,
    Martine
    mama van Geri

  2. #107
    Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Locatie
    Huizen
    Leeftijd
    38
    Berichten
    1.815

    Re:Geri en Sirarvi

    Geri wat ben je stoer

    A lot of people talk to horses, not many listen

  3. #108
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re:Geri en Sirarvi

    Wat ontzettend knap van Geri
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  4. #109

    Re:Geri en Sirarvi

    Ach gossie arme Janne. Vaak vinden ze rondstappen wel al heel leuk dus misschien is dat een goed compromis in de tussenliggende jaren? Mijn dochter zit er al op sinds ze 2,5 jaar was. Niet wekelijks hoor maar zo nu en dan.

  5. #110
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re:Geri en Sirarvi

    Wat leuk dat je dit doet yvonne!

    Ook knap inderdaad om als moeder op deze manier een oplossing te zoeken Wordt er ook nog eens meteen op een goeie manier aangeleerd om met paarden om te gaan.

  6. #111

    Re:Geri en Sirarvi

    Helemaal top! Wat een geweldig gezicht. En arme Janne... maar komt vast wel goed!
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  7. #112
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Mar 2010
    Locatie
    Haaften
    Leeftijd
    43
    Berichten
    138

    Re:Geri en Sirarvi

    Helemaal

  8. #113

    Re:Geri en Sirarvi

    Yvonne .... en anderen .... sorry dat ik al even niets meer vertelde ....

    Enne sorry dat ik nu meteen met een vraag kom ...
    Geri wil graag op ponykamp deze zomer. Je snapt het al, dan heb ik liever een kamp dat aansluit bij haar gevoel voor paarden.

    Dus ... wie weet een vertrouwde, goede plek. Waar men ook ons meisje kan begrijpen en niet alleen maar paarden begrijpen?
    mama van Geri

  9. #114

    Re:Geri en Sirarvi

    Tussen Sirarvi en Geri gaat het prima. Geri heeft al een keer 20 minuten op zijn rug mogen doorbrengen, alleen toen hij de regen van zich af wilde schudden is ze wel erg geschrokken. De afgelopen keer wilde ze dan ook maar niet rijden ...

    Op de manege gaat het niet lekker maar ze wil nog steeds. Ze krijgt iedere keer een andere pony, dat begrijp ik wel, maar om haar nu een pony te geven die niets bij zijn achterkant kan velen en dus trapte toen ze wilde opstijgen ... dat begrijp ik helemaal niet. Het lijkt verdorie wel een karaktertest daar.

    Vandaag een keer niet Sirarvi maar een kinderfeestje. Ze maakte zich wel zorgen om de zieleheil van haar grote vriend die nu de hele middag naar de weg staat te kijken of ze wel komt ... of mama maar even langs wilde rijden en het wilde vertellen aan hem ....

    Yvonne, jij wilt vast de boodschap wel voor ons doorgeven toch?
    mama van Geri

  10. #115
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re:Geri en Sirarvi

    Aag dat laatste is wel heel schattig

    Zo heeft mijn zusje een keer haar excuus aan mijn pony aangeboden, omdat ze bang was geworden van haar.
    het ging zo: 'Sorry Wonder dat ik bang voor je was, wel bedankt dat je mij in de slee vooruit wilde trekken'

    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  11. #116
    Actief Forumlid Yvonne P's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Zwartewaal
    Berichten
    851

    Re:Geri en Sirarvi

    Ik heb het aan Sirarvi doorgegeven,
    gelukkig heb ik hem kunnen vermaken dus hij had geen tijd om bij het hek te staan wachten
    Maar hij zal blij zijn als Geri er volgende week woensdag weer is

  12. #117

    Re:Geri en Sirarvi

    Ik weet misschien wel iets, maar is wel in België.
    Pb me anders maar als je interesse hebt.

  13. #118

    Re:Geri en Sirarvi

    We hebben een paar paardloze weken achter de rug geen manege en vorige week was Yvonne ziek en dus ook geen Sirarvi. De ene week was er een feestje en de andere week diploma zwemmen.

    Ponykamp gaat niet door want Geri geeft aan dat ze in de zomer vast nog niet in draf durft en ook nog niet los wil rijden .... we zullen zien! Ik denk het namelijk wel! Maar goed, wie weet vinden we dan op het laatste moment nog een goed plekje.
    mama van Geri

  14. #119

    Re:Geri en Sirarvi

    Van sommige berichten kan je zo blij worden :


    Geri ging vandaag SUPER goed!!
    Ze heeft er ruim 20 min opgezeten en zelfs zwaaiend! Ze deed een prinses op het paard na die naar het publiek zwaaide
    Even later zat ze zelfs met twee handen in de lucht. Uiteraard heeft ze dit even aan opa gedemonstreerd.

    Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen!

    Die superbrave Sirarvi en geduldige Yvonne geven zoveel zelfvertrouwen!
    mama van Geri

  15. #120
    Actief Forumlid Yvonne P's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Zwartewaal
    Berichten
    851

    Re:Geri en Sirarvi

    Geri had het duidelijk naar haar zin gister.
    Ze gaf zelf aan dat ze wel graag even wou rijden vandaag (terwijl ze normaal gesproken liever borstelt en alle hoeven 6x uitkrabt ) Stilstaan vindt ze heel spannend, als Sier dan gaat plassen of schrapen met zijn voorbeen dan wil ze er direct vanaf. Ze heeft liever dat sirarvi blijft stappen. Dus gistermiddag: hop erop met barebackpad en direct stappen.

    Geri heeft slechts een keer eerder zo lang op zijn rug gezeten. En nu zat ze binnen een paar minuten al te zwaaien. Zelfs met twee handen los! Ze heeft zelfs even laten zien dat je ook met je voeten kunt zwaaien

    Geri zei dat ze hoopte dat ze van de zomer buiten durft te stappen (als ik Sirarvi vasthoud) want dan kunnen we een buitenri maken op het fietspad

Pagina 8 van de 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •