Pagina 4 van de 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 148

Topic: Geri en Sirarvi

  1. #46

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    Geweldig!!! Fijn dat het zo goed komt zeg! Mooi forum is dit toch

  2. #47
    Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    40
    Berichten
    4.875

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    Oooh, wat fijn dat het zo samenkomt! Jee, top!
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

    www.dealindreams.nl - realise your dreams!

  3. #48
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    Wat onwijs gaaf, paarden zijn toch gewoon magische wezens. En sommige zijn net iets magischer dan andere, wat knap van Sirarvi. Bijzonder mooi maar vooral zacht paard.
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  4. #49

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    Wat lief en wat fijn dat het zo goed is gegaan! Knappe Sier!
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  5. #50
    Actief Forumlid Wilrieke's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2010
    Locatie
    Waddinxveen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    749

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    Prachtig Yvonne! Wat ontzettend fijn, Martine en Geri! Paarden kunnen zo lief, fijn en wijs zijn. Dat zo'n jong mens daar zo voor open staat vind ik zo waardevol. En helemaal geweldig dat een moeder zo haar dochter wil helpen, en dat ook doet! Hulde voor jullie allemaal, en heel veel geluk gewenst voor de toekomst!

  6. #51
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    Wat lief, en fijn allemaal!!
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  7. #52
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    Ahh wat lief Fijn dat jullie elkaar gevonden hebben

  8. #53

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    Leuk hoor!!!

    May the horse be with you!

  9. #54

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    Het zou idd niet slecht zijn om eerst vanop de grond met een pony te werken.
    Mss ook proberen om dit met meerdere pony's te doen zodanig als ze moet veranderen van pony dat ze minder schrik krijgt.
    Longe lessen zonder zadel en met een voltige singel zijn ook heel goed daarvoor vind ik.
    En als ze vragen heeft of ze zit ergens mee zou het vanzelfsprekend moeten zijn dat de mensen hierop antwoorden, vind ik belangrijk voor een kind van zeven jaar.

  10. #55
    Actief Forumlid Yvonne P's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Zwartewaal
    Berichten
    851

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door muiske
    Het zou idd niet slecht zijn om eerst vanop de grond met een pony te werken.
    Mss ook proberen om dit met meerdere pony's te doen zodanig als ze moet veranderen van pony dat ze minder schrik krijgt.
    Longe lessen zonder zadel en met een voltige singel zijn ook heel goed daarvoor vind ik.
    En als ze vragen heeft of ze zit ergens mee zou het vanzelfsprekend moeten zijn dat de mensen hierop antwoorden, vind ik belangrijk voor een kind van zeven jaar.
    en precies DAAR wordt allemaal aan gewerkt
    Gaat vast helemaal goedkomen!

    Groetjes,
    Yvonne

  11. #56
    Forum Meubilair judith7's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Locatie
    de kiel, midden-drenthe
    Berichten
    5.132
    Dagboek Berichten
    31

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    wat mooi zo'n moeder die verder zoekt (zelfs als het haar ding niet is), en dat je ook niet zelf hebt gezegd: stop er maar mee als je bang bent geworden! chapeau.
    ik kan alleen maar meegaan in onderstaande positieve reacties:
    mijn paard heeft ook middels het grondwerk twee mensen van grote angst af mogen helpen: te merken dat je via lichaamstaal/paardentaal contact kunt maken en een paard kunt gaan sturen, gaf deze twee mensen een enorme dosis hernieuwd zelfvertrouwen.
    en dat terwijl de ene persoon bij binnenkomst bezwoer dat ze alleen wilde kijken op 10 meter afstand... (eerlijk gezegd had ik er hierdoor zelf wel een beetje een hard hoofd in...) en ze zijn er allebei opgeklommen, dezelfde dag nog. stralend als zonnetjes. en dit paard was imposant zwart en 1.76...

    ik hoop (en weet wel bijna zeker gezien het verslagje) dat je dochtertje een nieuwe paardenstart kan maken.
    *** you can't do it without doing it ***

  12. #57

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    Zal ik eens wat vertellen ... ik kijk er gewoon naar uit om Geri morgen te brengen en de lieve paarden te zien! Ik mag er van mijn dochter niet bij blijven maar ik geloof dat ik er inderdaad als het zo rustig gaat er helemaal voor zou gaan.

    Maar goed, het gaat om onze dochter en die heeft alle vertrouwen in Yvonne en Sirarvi, dat is duidelijk.
    mama van Geri

  13. #58
    Actief Forumlid Wilrieke's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2010
    Locatie
    Waddinxveen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    749

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    en, hoe is het gegaan?

  14. #59
    Actief Forumlid Yvonne P's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Zwartewaal
    Berichten
    851

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    Vandaag de tweede 'echte' les
    Geri en sier kunnen het samen goed vinden. Vandaag hebben we geoefend met je eigen ruimte beschermen. Want het paard mag jou natuurlijk niet omver lopen of tegen je aan duwen. Schouder opzij zetten, achterhand opzij zetten, pasje achterwaarts. Zelfs over een hoge boomstronk laten stappen terwijl Geri dat in eerste instantie een beetje spannend vond. Ze was bang dat Sier heel hoog erover heen zou springen (maar Sier is een beetje lui dus die stapt er heel relaxt overheen)
    Geri was benieuwd of Sirarvi ook gelongeerd kon worden dus hebben we hem ook nog even zonder touw een rondje om ons heen laten draven.

    Zelf erop vind Geri nog spannend, dus mocht ik er even opzitten terwijl zij met Sier ging lopen.
    Dat rijden dat komt wel goed!






  15. #60

    Re:hulp voor een angstige 7 jarige

    En ik heb ook iets geleerd uit de aantekeningen van Geri .... dat ik niet achteruit moet stappen als een paard naar me toekomt want dan heb ik het meteen al "verloren". Dus de volgende keer in de manege als ik de pony vast moet houden omdat er niemand is om daarmee te helpen pak ik het halster en zet de pony een stapje naar achteren ... eens kijken of ze dan nog rondjes om me heen willen lopen

    Zo zie je maar weer ... mama is ook stiekum een beetje aan het meeleren!

    En Geri, die is super enthousiast en verteld stap voor stap wat ze gedaan heeft. Onder andere 4 keer hoeven krabben .... en dat is best zwaar mama!
    mama van Geri

Pagina 4 van de 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •