Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 32 van de 32

Topic: cranio versus osteopathie

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Re:cranio versus osteopathie

Het overlappende vind ik ook altijd wel moeilijk als je iemand bij je paard wil halen. Gezien sommige dingen fysiek lijken, maar soms toch uit spanning voortkomen, of omdat sommige symptomen elkaar kunnen overlappen enz enz.

Bij grote problemen is het vaak makkelijker kiezen, maar als je in het stadium zit dat je door check-ups wil perfectioneren en je paard zo veel mogelijk wil helpen vind ik het wel moeilijk kiezen hoor! Ook omdat ik 100% achter mij kuezes wil staan en ook echt mee wil kunnen gaan in het idee achter een behandeling.

Actief Forumlid marina's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re:cranio versus osteopathie

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Wilrieke
    Wat een interessante discussie! Wat ik zo bijzonder vind is dat ik heel veel van Yvonne's ervaringen herken... uit mijn eigen ervaringen. Niet met cranio, maar met Quantum Touch. Mijn idee/gevoel is dat er veel overlap is. Tussen cranio en osteopatie en chiropractie, maar ook met disciplines als Reiki, magnetiseren, QT, enz. Ik ben het met Yvonne eens dat veel disciplines elkaar heel fijn kunnen aanvullen, en dat wanneer een therapeut meerdere disciplines meester is, uit die bredere ervaring kan putten. Hoe denken jullie hier over?
    Ik ben zelf ook iemand die het liefst alles wil kunnen. Anderzijds kan je beter echt goed zijn in 1 ding dan in 5 dingen half.. Denk dat het voor bv een osteopaat belangrijk is om ook goed contact te hebben met da/masseurs/zadelmakers. Zodat je gericht kan doorverwijzen.

Marja: ik ben het volledig met je eens dat Reiki en osteopathie compleet iets anders is hoor! Mijn (humane) osteopaat werkt ook veel met magnetiseren ed, dus ook niet puur osteopathie, vind deze 2 wel erg mooi op elkaar aansluiten en aanvullen.

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten