Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 23 van de 23

Topic: Gewrichtsontsteking

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Re:Gewrichtsontsteking

Okay, ik begrijp dat het met dit paard dus allemaal wat gecompliceerder ligt, als zelfs marco het ook niet meer weet.
    Dan zit er maar 1 ding op : naar den hoek !

Wat Hans Arendse betreft, de thermografie doet hij onder begeleiding van een da. tenminste dat is bij mijn knolliebeest gebeurt. Als hoefsmid ken ik hem niet, daar hebben wij Marco voor :P

Wat is Den Hoek? Is dat een kliniek of zo?

Verder lijkt Dana wel weer op te knappen. De ijsplaat bij ons zorgde er voor dat ze niet naar buiten konden. De rust heeft haar goed gedaan. Het been is niet meer dik en ze loopt, op een wat slepende beweging na, weer goed. Het enige nadeel is dat ze kreupel is op het moment dat haar vriendin bij haar weg gehaald wordt. Ze draait dan helemaal door (staat tollend en steigerend en bokkend daar waar ze achter gelaten wordt)
    Ze heeft ook uitslag van de va. Het blijkt niet om een bacterie te gaan (gelukkig). Dus ws door een overbelasting, verdraaiing etc etc. Dat verklaart ook waarom het met rust beter wordt.
    Wat volgt zijn denk ik ontstekingsremmers ingespoten in het gewricht. Maar dat moet haar eigenaresse regelen. Meer als alle opties doorgeven kan ik momenteel niet doen.
    Ik zorg er nu voor dat ze zo comfortabel mogelijk staat, haar natje, droogje en knuffle krijgt.

Maar, het licht lijkt weer een beetje te schijnen voor haar!
    Een paard is een paard, laat hem dan ook in zijn waarde

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Den hoek is een holistische dierenkliniek, onder leiding van Erik Laarakker. Hier komen vaak paarden waarvan andere dierenartsen het opgegeven hebben. Erik krijgt ze dan vaak toch weer opgeknapt.

Laarakker, ja dat zegt me dan wel weer wat Ik wist alleen niet dat het in Den hoek was.
    Ik denk alleen niet dat dat financieel haalbaar is voor de eigenaresse. Want, dat is de andere kant van het verhaal, ze is 20 jaar, schoolgaand, net bevallen, thuiswonen en geen cent te makken. Ook haar ouders kunnen haar financieel helaas niet helpen. Het kan en mag dus niet te kostbaar worden.

Nu heb ik er over nagedacht het zelf te betalen en dan een of andere constructie te bedenken, maar eigenlijk heb ik geen zin (hoe gek ik ook op haar ben hoor) meer in een 'probleempaard'. Ik heb 9 jaar lang gedokterd met BJ, heb er ontzettend veel verdriet van. Ik wil dat eigenlijk niet nog een keer opzoeken

Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2010
    Leeftijd
    47

Hoe gaat het nu met de merrie ?
    Mijn merrie had de mok bacterie in haar kogel zitten RA , 2 da adviseerde euthenasie !
    de 3e adviseerde half jaar op de weide en zie maar wat t wordt !!
    Paard crepeerde van de pijn , kon haar toch niet zo het land in jagen ?
    Ben naar Den Hoek gegaan , en whalla bacterie weg , paard weer op 4 benen en nu zachtjes aan revalideren ...
    Zinti , Finesse & Annelie "mijn meiden "
    Star & Max " onze jongens "

Zinti , mijn kanjer je bent een Topper

Het bleek uiteindelijk geen bacterie te zijn, bacteriekweek was negatief. Zeer ws komt het doordat ze helemaal doldraait als haar vriendinnetje bij haar weggaat (vanuit een overbelasting). Inmiddels loopt ze weer helemaal goed en is ze zelfs weer een beetje aan het werk.
    Zoals het nu gaat, ziet het er positief uit. Nu nog aan het werk met de verlatingsangst.

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door somokkele
    Het bleek uiteindelijk geen bacterie te zijn, bacteriekweek was negatief. Zeer ws komt het doordat ze helemaal doldraait als haar vriendinnetje bij haar weggaat (vanuit een overbelasting). Inmiddels loopt ze weer helemaal goed en is ze zelfs weer een beetje aan het werk.
    Zoals het nu gaat, ziet het er positief uit. Nu nog aan het werk met de verlatingsangst.
    Apart topicje openen?!
    (en ik bel je van de week even!! )

Jep, maar daar moet ik even voor gaan zitten... Heb ik niet zomaar even op papier Denk niet dat ze het leuk vinden als ik het onder werktijd doe

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten