Ik heb gewoon nog mijn leger kisten aan. Loop ik eigenlijk altijd op en heb nu een paar hoge sokken aan en nog geen koude voeten gehad. Wel een keer 1 zweetvoet maar toen had ik 2 paar sokken aan. Kan ik beter niet doen dusOp de boerderij gewoon mn gewone dunlop laarzen aan met verwarmde thermozolen, vind het altijd zo koud in de put. Zijn van die losse zooltjes die aangaan als het 31 graden is en uit als het 41 graden is. Dus dan heb ik altijd warme voeten. En verder ben ik niet extra warm gekleed, heb het nog niet echt echt koud gehad.

Op de boerderij gewoon mn gewone dunlop laarzen aan met verwarmde thermozolen, vind het altijd zo koud in de put. Zijn van die losse zooltjes die aangaan als het 31 graden is en uit als het 41 graden is. Dus dan heb ik altijd warme voeten. En verder ben ik niet extra warm gekleed, heb het nog niet echt echt koud gehad.
Antwoord met Citaat
, sneakers en gewone schoenen maat 38 en sommige laarzen en schoenen maat 37. Nadeel van brede voeten is dat ik schoenen nieuw vaak groter moet kopen en als ze dan uitgelopen zijn zijn ze weer te groot
Ik had dus eerst de 39 besteld, maar halverwege de bestelling bedacht ik me dat ik liever 37 zou kopen, dan maar weer even uitlopen (en 38 was uitverkocht).
Ik ben er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee (en draag ze met dit sneeuw weer ook even "normaal"

m'n handschoenen, zijn gewoon van die wolachtige met nopjes voor anti-slip... Heb niet zo snel koude handen.

Bladwijzers