Pagina 9 van de 16 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 135 van de 235

Topic: Mensentuig voor de winter

  1. #121

    Re:Mensentuig voor de winter

    Welke welkoop boots heb jij?
    Ik ken de Dunlop Thermoboots met PUR (tot -40), diezelfde met stalen neus, de charmante groene met bontachtige voering ala aregenlaarzen merk Spirali, de veterbootsen die klote zitten, welke bedoel je?

    May the horse be with you!

  2. #122

    Re:Mensentuig voor de winter

    Joh, daar zit een merkje op, dat werkt niet
    Ik heb 1 of andere merkloze variant, bedoeld voor rijden blijkbaar want er zitten stukken leer aan de binnenkant. Ik heb in de winter vaak óf doodgevroren tenen, of zweetkakken wegens teveel sokken, maar heb nu van beide nog geen last gehad. En dat voor 30 euries
    Was ergens begin herfst in de aanbieding, sindsdien heb ik ze aan en in de veronderstelling dat ze toch snel kapot gaan, ben ik er nog niet erg voorzichtig mee geweest (logica ). Ze doen het nog steeds als 'n tierelier, menen blijkbaar dat ze hun merkloze naam hoog moeten houden.

  3. #123

    Re:Mensentuig voor de winter

    Oh DIE!
    Die zwarte met allerlei klittenbandstukjes?

    Die heft Nieck nu en hij had inderdaad vanmiddag geen koude voeten in zijn 34,95 laarzen en ik wel in mijn 79,95 laarzen (met alubamazolen!)

    May the horse be with you!

  4. #124

    Re:Mensentuig voor de winter

    Met klittenbandstukjes ja!
    Vond de kat ook een aanrader, die is gek op klittenband

    Alubama klinkt ook veel te mooi om warm te zijn

  5. #125

    Re:Mensentuig voor de winter

    Highly of-topic: Ik zie echt NU al uit naar de tijd dat jij (eindelijk!!) je eigen cabaretprogramma hebt, manmanman wat zullen al die mensen zich een pies in de broek lachen.

    Ja die dus! Uitverkocht

    May the horse be with you!

  6. #126
    Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    40
    Berichten
    4.875

    Re:Mensentuig voor de winter

    K, ik heb nog thermo paardrijlaarzen maat 39/40, mag je zo hebben als je wil, ik heb ze nooit aan. Goed excuus voor een date?
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

    www.dealindreams.nl - realise your dreams!

  7. #127

    Re:Mensentuig voor de winter

    Als ik echt mag kiezen, kies ik graag voor de date (die laarzen zijn sowieso te klein, ik leef op grote voet).

    May the horse be with you!

  8. #128

    Re:Mensentuig voor de winter

    Ik lees dat vele van jullie een spijkerbroek aantrekken. Als er nou iets koud zit dan is het een spijkerbroek.

    Qua schoenen heb ik mijzelf getrakteerd op een paard dunlop thermoboots die tot min 40 gaan. er zit geen bontje in maar ik heb nog nooit zulke warme voeten gehad terwijl echt altijd problemen heb met handen en voeten vanwege medicijnen.

    www.niettevermijden.com

  9. #129

    Re:Mensentuig voor de winter

    Die Dunlop thermoboots zijn wel ONGELOFELIJK lomp.
    Optisch geen bezwaar, maar kun je er een beetje op LOPEN?

    May the horse be with you!

  10. #130

    Re:Mensentuig voor de winter

    Ik vind ze mega lekker lopen omdat er een super goed voetbed in zit. En ondanks dat ze er erg groot uitzien vind ik ze niet zwaar aan de voeten. Liefst loop ik er de hele dag op . Mijn moeder ziet mij aankomen met het kerst diner.
    www.niettevermijden.com

  11. #131
    Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    40
    Berichten
    4.875

    Re:Mensentuig voor de winter

    Hahah, ja die heb ik zien staan, zeer oncharmant! Maar als ze warm zijn is dat wel erg veel waard natuurlijk Ik ben nog steeds érg tevreden met mijn Sorel laarzen, zijn zwáár 't geld waard!

    En ik heb 'Kariannes' jas binnen! Whohooo wat is 'ie fijn en lekker warm! http://www.workpaardensport.nl/horka...me-p-1876.html

    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

    www.dealindreams.nl - realise your dreams!

  12. #132

    Re:Mensentuig voor de winter

    zo na heel lang zoeken heb ik dit topic eindelijk gevonden, echt overal gekeken, behalve bij 'tuig'


    Even een vraag voor de mensen met de (nep)dubarry laarzen. Vallen deze groot of klein, of normaal?
    En zijn ze breed of niet? Ik ben er over na aan het denken om die te kopen (van de ANWB) maar ik heb wel een smalle voet dus vraag me af of ze niet heel breed zijn.
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

  13. #133

    Re:Mensentuig voor de winter

    Ik draag nog gewoon rubber laarzen, wel met twee paar sokken erin, en tot nu toe gaat het goed. Tot mijn eigen verbazing, eerlijk gezegd.

    Mijn moeder en haar vriendin houden allebei van breien. Echt fijn, want zo heb ik een gebreide trui, sokken, polsmoffen, en een paar banden die je om je nek kunt doen of over je oren. Net waar het koud is.

    Ik heb wel de mazzel dat mijn paarden bij huis staan, ik kan dus gemakkelijk even naar binnen, opwarmen, en dan weer naar buiten.

    "Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga

  14. #134
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re:Mensentuig voor de winter

    ik heb deze

    Redelijk netjes helemaal waterdicht en ik kan er mee op het paard..

    voor 55 euro
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  15. #135
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re:Mensentuig voor de winter

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mariel89
    zo na heel lang zoeken heb ik dit topic eindelijk gevonden, echt overal gekeken, behalve bij 'tuig'


    Even een vraag voor de mensen met de (nep)dubarry laarzen. Vallen deze groot of klein, of normaal?
    En zijn ze breed of niet? Ik ben er over na aan het denken om die te kopen (van de ANWB) maar ik heb wel een smalle voet dus vraag me af of ze niet heel breed zijn.
    Ze lopen best wel uit, maar ik heb gewoon mijn eigen schoenmaat.
    Bij de winkel zei de verkoopster wel dat ze groot vallen en ik geloof dat sommige mensen ook een maat kleiner aankunnen dan normaal.
    Ik vind ze redelijk breed aan de acherkant vooral, maar het ruime maakt wel dat ze wat warmer zijn geloof ik, dat zijn ze in ieder geval wel!
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Pagina 9 van de 16 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •