Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 25

Topic: Dressage Naturally Classroom by Karen Rolf

Actief Forumlid memphis's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Dressage Naturally Classroom by Karen Rolf

Ik weet niet of dit hier wel op de goede plek staat maar ik post het hier toch maar:
    Graag wil ik bij jullie de DN,Video-Classroom van Karen Rohlf onder de aandacht brengen.
    Voor 20 dollar in de maand (tot 1 jan. aanmelden is geen verhoging van de bijdrage voor zolang als je inschrijving duurt) krijg je iedere maand min. 1 uur video footage over de Dressage Naturally methode.
    Ik ben in september direct lid geworden, omdat ik een enorme fan van haar ben!!
    Tot nu heb ik er geen spijt van: integendeel,ik ben super enthousiast over het geboden materiaal. Briljant, echt dressuur zonder concessies aan de principes van PNH! De eerste (en enige tot nu toe) die ik een ware verbinding zie maken tussen beide werelden. De lichtheid en de souplesse zijn een voorbeeld,de kalmte en de humor waarmee de oefeningen worden voorgedaan/uitgevoerd zijn inspirerend!!! EEN ABSOLUTE AANRADER!!!!
    (En nee, ik krijg geen korting voor deze aktie )
    mijn paard heeft een mening.

Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Re:Dressage Naturally Classroom by Karen Rolf

Lies, ik kreeg ook net die mail, twijfel nog erg. Is wel een onwijs leuk mens dus dat is zeker pluspunt. Wat houdt die site meer in dan de video's?

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Da tklinkt idd wel erg leuk, gaat ze daar vooral aan de slag zoals ze uitlegd in haar boek?
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Da tklinkt idd wel erg leuk, gaat ze daar vooral aan de slag zoals ze uitlegd in haar boek?
    Iedere keer behandeld ze een aantal onderwerpen. Die zijn vrij willekeurig, niet in de volgorde zoals in haar boek.
    Maar zo ongelooflijk interessant. Deze maand was er een kort filmpje over de ontwikkeling van de draf van Ovation, over de ontwikkeling van de laterale bewegingen bij Atomic en een les van een leerling die haar overgangen naar het aanspringen van de galop wilde verbeteren.
    Maar er zijn ook al heel veel andere dingen de revue gepasseerd: moving massagetechniek, het verbeteren van de impuls bij een paard online, improving straightness enz. enz.
    En het meest fantastische vind ik dat je telkens de opnames weer terug kunt kijken, zo vaak als je maar nodig hebt om iets duidelijk te krijgen.
    Verder vind ik dat ze alles heel goed heeft voorzien van een voice-over en korte teksten in beeld.
    Juist door zoveel visuele informatie is het boek voor mij nog duidelijker geworden.
    En ja, ze blijft absoluut trouw aan al haar principes die ze al in haar boek heeft besproken.

Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door prebalia
    Lies, ik kreeg ook net die mail, twijfel nog erg. Is wel een onwijs leuk mens dus dat is zeker pluspunt. Wat houdt die site meer in dan de video's?
    Ik denk dat je de Video Classroom bedoeld he? Niet de gewone site, want die is voor iedereen toegankelijk.
    De Classroom bestaat uit de video informatie (iedere maand minimaal een uur) en een forum.
    De filmopnames zijn van Karen zelf (rijdend of grondwerk ) met haar eigen paarden of met paarden van leerlingen. Verder worden ook lessen gefilmd van leerlingen die aan een bepaald probleem werken.
    Het forum loopt wel, maar nog niet storm. Misschien is dat nog even wennen. Af en toe schrijft Karen zelf ook antwoorden op het forum.
    Maar de video footage is wel het belangrijkste tot nu toe. ( Het archief is inmiddels 4 maanden film)

Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Ben ook lid geworden Net even gekeken en lijkt erg interessant. Ga ik vanavond eens lekker voor zitten.

Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door prebalia
    Ben ook lid geworden Net even gekeken en lijkt erg interessant. Ga ik vanavond eens lekker voor zitten.
    Jaaaah!!! Doen en lekker genieten!!!

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

ik ga hier zwaar overnadenken. Je enthousiasme is aanstekelijk. Het lijkt me wel heel fijn om "les"te hebben van Karen.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Forumlid Ollie88's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Leeftijd
    36

Lijkt me heeeeel erg interessant.
    Als ik het goed begrijp, dan staan er nog maar 4 u filmpjes op de site? Staan er nog andere filmpjes op ofzo?

Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Is ook erg interessant! Er staan nu van 4 maanden filmpjes op, das idd ruim 4 uur. Is verdeeld in meestal 3 filmpjes per maand over verschillende onderdelen. Soms iets van 5 minuten, dan weer een onderwerp waar 40 minuten film over is. Zeker de moeite waard.

Aangemeld
    Apr 2005

'T is natuurlijk persoonlijk, maar voor mij b.v. zijn die 4 uur film zo interessant dat ik er best het lidmaatschapsgeld voor over had/heb. Ik moet vaak en veel kijken, elke keer weer herhalen, zodat ik het beeld in mijn hoofd kan opslaan. Zo werkte het ook voor mij met Parelli. Ik kon maar niet genoeg beeldmateriaal "opslurpen". :lol:.
    Je kunt het een beetje vergelijken met de Savvyclub DVD's.
    .

Forumlid
    Aangemeld
    Jul 2009
    Dagboek Berichten
    1

Hai Lies,

Bedankt voor de aanrader, ik vind haar ook geweldig!

Groetjes Wendy

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Je kunt dus ook het archief bekijken vanaf september?

Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Jep, vanaf september elke maand dik een uur videomateriaal. Komt dus steeds meer bij. Nu is het abbonement nog wat goedkoper omdat er maar 4 maanden op staan...

Hallo Lies,

Wat leuk om jou hier tegen te komen.
    Ik heb nog steeds niet gekeken op de website van Karen maar je maakt me wel nieuwsgierig!
    Brooklyn staat in de kudde of ze daar altijd gestaan heeft. Ik geniet van haar.
    Heb haar vandaag voor het eerst even uit de wei gehaald!!
    groetjes, Ineke
    www.bewusterpaardrijden.nl
    voor een rechtgericht en blij paard

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten