Yeah!![]()
Yeah!![]()
jammer dat het in december is. onze bak is nu nog zo bevroren en ik verwacht niet dat die voor die tijd goed te rijden is :P
Annaaaaa...? Weet je al hoe laat je mij donderdag les komt geven?
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
Jaa misschien kom ik kijken als het aan het einde van de middag is!
Helaas is onze bak een ijsbaan....hopelijk morgen meer dooi anders is het niet verantwoord om woensdag bij ons te lessen in de bak.
![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
@ Ilian,
Ik hoop rond een uur of 4...even afhankelijk hoe de rest van de route verlooptIk ga je bellen als ik meer weet
@ Marlous: Ik stem voor dooi...ben net op mijn bek gegaan op straat![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ohjee hopelijk geen zeer gedaan.
Geen minuut boven nul geweest hier vandaag.![]()
Helaas is onze bak alleen bruikbaar voor schaatsles, sorry Anna het gaat niets worden morgen.(behalve voor Ryan, moet ik ook even zelf geen extra risico nemen om onderuit te gaan)
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
4u is helemaal prima hoor! Als het anders wordt hoor ik het wel. En je weet waar je moet zijn? Leuk, heb er zin in!!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Ja hoor, ik weet de weg naar de MaesbergOorspronkelijk Geplaatst door Ilian
![]()
Ah kijk, mooi geregeld zo!Gezellig, tot morgen!
Bladwijzers