Als het ff kan zouden Saar en ik ook graag nog met z'n tweetjes een uurtje les willenOp woensdag, graag
![]()
Als het ff kan zouden Saar en ik ook graag nog met z'n tweetjes een uurtje les willenOp woensdag, graag
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Wie zou er intresse hebben om in de buurt van Gilze-rijen/tilburg les te hebben op vrijdag 10 december?
1. Janet
2. Anouk
3.
4.
Wel in de buurt van soest...Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
![]()
Als ik niet iets op de woensdag kan regelen, wil ik wel op de vrijdag. Maar niet te vroeg en niet te laat.Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Fijn lieve mensen
Ik ga mij er morgen nog eens over buigen....wie er nu flexibel was en wie niet![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ik ben hartstikke flexibel, mijn situatie is dat niet
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik wil graag, ben met Marlous aan het puzzelen om het samen te doen (Soest). Ik ben helaas ivm studie niet zo flexibel en kan alleen woensdag. Tijdstip maakt me dan weer niet uit. Ik hoop dat het lukt!
Ok,
Ik heb het aangepast op de eerste pagina.
@Saar, vanaf hoelaat kan je? Dan kan ik daar rekening mee houden voor de anderen
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Oké jullie staan ertussen.Oorspronkelijk Geplaatst door Ronja
Met de korte dagen is het soms wel een uitdaging om overal geweest te zijn voor het donkerMoet ook nog even een auto versieren
anders wordt het bijna mission impossible
![]()
Anna ik wil wel graag een lesje van anderhalf uur, ik kan op woensdag en op vrijdag, ik kan niet reizen heb geen trailer. Dus ik wil graag op locatie les, Whoopie staat dan in Esbeek.
Mijn voorkeur gaat uit naar de ochtend.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Hoi Janneke,Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Ik laat het even van Anouk afhangen. Als er meer mensen zijn die les willen in de binnenbak gaat mijn voorkeur naar 1 dag op 1 lokatie. Ik heb ook geen auto en ben dus afhankelijk van vervoer van Anouk
Mocht er tijd en ruimte zijn dan kom ik met veel plezier naar Esbeek!
DAt snap ik helemaal Anna, mocht het niet kunnen dan kom ik lekker kijken, ook gezellig.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik hoor het graag wanneer je weet hoe laat ik bij Annelies ben ingepland. Dan ga ik oppas regelen
Fijn, Anna, dat je nog even langskomt. Ik ben weer een fase verder, zo voelt het, en kan wel wat hulp gebruiken
Hier nog iemand in jubelstemming!
Ik heb ook een logeerbed voor je in de aanbieding voor woensdagavond.
Tevens kan ik woensdag overdag wel een klein beetje voor taxi spelen.
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Saar en ik slaan toch over. Aan degenen die wel les gaan hebben/willen: Have fun!
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Bladwijzers