Ik kom heel graag vrijdag, moest er geen plaats voldoende zijn wil ik ook wel een les delen!
Ik kom heel graag vrijdag, moest er geen plaats voldoende zijn wil ik ook wel een les delen!
Woensdag na 12.00 uur kan/wil mijn stalgenote (Femke) ook graag mee lessen.Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
Ronja en ik hadden nu samen een lesje van 1,5 uur in gedachten.
Maar misschien dat we daar dan met zijn 3-tjes 2 uur van kunnen maken?
Ik pb Ronja even over wat zij wil.
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Jeeee, mijn les mag plaatsvinden op de Maesberg
Anouk, kom jij dan ook mee met Anna? Dat is fijn, kan je mooi foto's maken![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ik kom donderdagavond! Naar de party en dan neem ik Anna mee terug!!Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
Kijk, dat klinkt gezelligOorspronkelijk Geplaatst door Anouk
![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Is er al definitief nieuws/planning?
En ik ben ook wel benieuwd naar de hele prijs (2u les met 3 personen + reiskosten, niet-SC-lid)
Ik kijk er naar uit!
Anna ik ga er maar vanuit dat een les bij mij niet doorgaat(?), je hebt al 4 personen op die vrijdag. Ik ben ook niet zo flexibel in die zin dat ik op het land moet werken en er geen verlichting aanwezig is.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Als het kán zou ik toch graag les aan huis willen... Ivm het gladde weer, en aangezien ik bij mij thuis tenminste zeker weet dat de bak goed begaanbaar is... Daarnaast scheelt het mij 2 uur extra oppas regelen, 100km trailerrijden en vreemd-plaatsen-stress voor Shanna.
Dat is me allemaal wel 25 euro extra waard. Dus Anna, GRAAG op een van de dagen 2 uur priveles aan huis (Of annelies moet naar mij willen komen)
Voor mij is dat prima met slechts de enige kanttekening dat ik niet denk dat ik een auto hebOorspronkelijk Geplaatst door sandra
Dus dan moet ik even kijken hoe ik dat ga regelen
![]()
Misschien heb ik wel een auto maar daar kan ik begin volgende week pas meer over zeggen![]()
U hoort nog van mij!
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ik ook?
of ben ik nou te ongeduldig?...
Voor mij idem: auto regelen voor de trailer, stuk rijden met mogelijk winterweer, en eventueel de mogelijkheid om een 2e paard te grijpen ..en ik ben af en toe wat luiOorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
Anna, als dat niet lukt met de auto wil ik je wel een dag rondrijden. Slaapplek heb ik ook wel beschikbaar![]()
Ja jij ookOorspronkelijk Geplaatst door Ronja
Ik ben met marlous aan het regelen voor de reis aangezien ik nog steeds toos autoloos ben
![]()
En de kosten met 3 zijn 30 euro per persoon per uur (niet leden 35) exclusief reiskosten gedeeld door 3 (24,20 retour alkmaar/soest)
Ik ben van plan om om half 2 aan te komen in soest...als dat voor jullie alle 3 lukt
![]()
Perfect! Dank je wel. Ik kijk er nu al naar uit!
Zal even een mooie lijst maken met doelen/dingen waar ik in ieder geval wat handvaten voor zoek. Kunnen we lekker progressive aan de slag![]()
Je hebt een pb terug Anna, ik overleg even met Femke. (derde lesdame)
Ryan en ik doen sowieso mee!![]()
Femke kan zich helemaal vinden in ons voorstel!![]()
Het soest trio is er klaar voor.![]()
Bladwijzers