Het lijkt me hardstikke leuk. Ik hoop dat het tegen die tijd heel moeilijk is om te kiezen met wie ik meewil...![]()
Het lijkt me hardstikke leuk. Ik hoop dat het tegen die tijd heel moeilijk is om te kiezen met wie ik meewil...![]()
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Owww...Ik dacht met welke groep![]()
Stop thinking, start feeling
Het lijkt mij ook heel leuk om mee te gaan, als het trailervervoer en zo lukt. Ik ben dus een 'misschien' . Ik weet niet hoe ver ik al ben met het inrijden bij Loda dan, dus ik moet nog eens kijken, als we richting de datum gaan, of ik wandel of rij.
note to self: change the mind, the body will follow.
heidi niet iedereen hoeft een trailer te huren, er zijn er best hoop met een trailer.
maar het is misschien wel ideetje
Dat heb ik nog nooit gedaan, misschien maar eens gaan oefenen.Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
EVen een flink upje, is hier al een datum voor geprikt ?? en nog animo voor ?
Ik wil namelijk ook een datum prikken voor een baby/peuter/kleine kinder meeting en zou zonde zijn als het op dezelde dag is.
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Ik heb er nog steeds zin in, hoorVoorlopig weet ik nog niet bij welke groep ik mee zal rijden (of wandelen :+), dat ligt een beetje aan de rij-progressie van de komende tijd.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ik zou SUPERGRAAG meegaan, maar dit ligt way out of Floris' comfizone en daardoor ook de mijne.
Als iemand een paard over heeft ...![]()
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Ik heb er ook nog zin in! Veel zin zelfs![]()
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
Als jij een trailer over hebt....Oorspronkelijk Geplaatst door Cora
![]()
Bladwijzers