Pagina 7 van de 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 105 van de 127

Topic: Forum Veluwe trail

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re:Forum Veluwe trail

20km is om te wandelen echt een enórm eind. Tijdens onze trektochten deden San en ik gemiddeld 15km op een dag. Dan heb je ook genoeg tijd voor een picknick, spelen met natuurlijke hindernissen en regelmatig stilstaan voor foto's

Ik denk dat je met 10 à 12km een heel leuke wandeltocht hebt. Al ga ik zelf liever mee met het rij-gedeelte
    Echter niet de week voor de EquiDay, dan heb ik andere dingen aan mijn hoofd
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
    Ik zal er van de week eens voor gaan zitten. Wie willen er meehelpen met de organisatie?
    Mocht het de Mariahoeve worden dan wil ik wel helpen met het bedenken van routes, ik ken de omgeving hier binnenste buiten!
    Om te wandelen is 10-12 km echt genoeg. Als het dan erg droog is dan kunnen sommige paden ook nog best zwaar zijn om te wandelen en het is erg leuk om onderweg veel te spelen met de paarden, daar heb je hier ook leuke mogelijkheden toe.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Ohwja over het weer, bij slecht weer kom ik niet. Ben van suiker

lijkt me leuk op de mariahoeve

Actief Forumlid elxa's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Leeftijd
    41

Als het definitief de mariahoeve wordt wil ik graag een dag mee wandelen.
    Ik kom dan met juun vanaf arnhem, dus beetje veel voor hem als we dan, naast de heen en terugweg, ook nog een dag gaan boscrossen!
    Lijkt me leuk om zijn oude vriendjes weer eens te zien, vind hij misschien ook wel...!

Oke de wandelroute wordt dus 10 km

Samen met Renata ben ik bezig met de invulling maar uitgangspunt Mariahoeve vonden we allebei een goed iets en dan ook liefst eind mei dus ná de Equiday . Senta, als je mee wilt helpen dan heel graag!!! Keertje meeten lijkt me handig

Ik heb er onwijs zin in! Zit me al helemaal te verheugen

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Wel een weekend dan? of door de week eind mei?
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Als je wilt vertrekken vanaf de Mariahoeve - wat mij uiteraard een uitstekend plan lijkt - dan zul je even contact op moeten nemen met Arjan. Hij houdt niet zo van onverwachte trailers.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Als je wilt vertrekken vanaf de Mariahoeve - wat mij uiteraard een uitstekend plan lijkt - dan zul je even contact op moeten nemen met Arjan. Hij houdt niet zo van onverwachte trailers.
    Is het mogelijk dat iemand/een paar mensen van de Mariahoeve dit regelen, als er meerdere mensen van buitenaf komen parkeren? Of wil je dat iedereen zelf naar Arjan belt?
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Dat begrijp ik Eerst maar eens zien wie er straks op welke datum daadwerkelijk meegaan zodat je dan gericht dingen kunt gaan bespreken, we zijn gelukkig flink op tijd. Mariahoeve heeft plaats voor 15 man.

Actief Forumlid liene's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Als het eind mei word, dan denk ik niet dat ik mee kan doen.
    Evita gaat ergens in het voorjaar naar Zeeland om ingereden te worden. Wanneer dat exact word weet ik pas in het voorjaar en ligt er helemaal aan wanneer Margot tijd heeft.

Misschien dat het al vroeg mooi weer wordt in 2011 Dan gaat ze eerder en zouden we rijdend mee kunnen
    De beste manier om te betalen voor een mooi moment is te genieten.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Is het mogelijk dat iemand/een paar mensen van de Mariahoeve dit regelen, als er meerdere mensen van buitenaf komen parkeren? Of wil je dat iedereen zelf naar Arjan belt?
    Het lijkt me handiger als dit centraal gebeurt.

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Eind mei vind ik helemaal een goed idee Ik gok zomaar dat ik dan wel alleen in het weekend kan, vanwege m'n afstudeerproject, maar dat geeft niet. Als Saar wel langer kan en wil geeft dat ook niet, dan logeert Casindy maar een paar nachtjes extra op de Mariahoeve :P
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Het lijkt me handiger als dit centraal gebeurt.
    Voordat de datum en het aantal deelnemers bekend zijn, is het volgens mij nog niet zo nodig om Arjan te contacteren. Tegen de tijd dat het zo ver is, wil ik dat gedeelte wel op me nemen.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Dat begrijp ik Eerst maar eens zien wie er straks op welke datum daadwerkelijk meegaan zodat je dan gericht dingen kunt gaan bespreken, we zijn gelukkig flink op tijd. Mariahoeve heeft plaats voor 15 man.
    Is wat ik al zei Roos We zullen je bijtijds inseinen thanks voor de aangeboden hulp

Actief Forumlid Baldertje's Avatar
    Aangemeld
    May 2007

@ heidi Mocht je hulp nodig hebben voor organiseren, dan wil ik wel helpen..

Pagina 7 van de 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten