Ooo wat gaaf, maar dan is mijn paardje nog niet gereden dus als er zoals aangegeven genoeg mensen zijn tegen die tijd die gaan wandelen wil ik heel graag mee!
Ooo wat gaaf, maar dan is mijn paardje nog niet gereden dus als er zoals aangegeven genoeg mensen zijn tegen die tijd die gaan wandelen wil ik heel graag mee!
Leuk!!
ik ben ook van de partij hoor !!! hartstikke gezellig!
geen idee of en met welk paard, maar erbij zal ik zijn, wandelend, rijdend maakt niet uit.
Mocht er iemand een paardje over hebben![]()
![]()
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Ik wil ook wel graag mee! Lijkt me erg leuk!
Als de datum optijd bekend is, is vervoer hier geen probleem.
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
De meivakantie loopt van 30 april tot 8 mei, lijkt me leuk om in de buurt van ermelo (je kan overnachten bij het KNHS centrum) te gaan zitten en dan als laatste dag van de ritten/wandelingen mee te doen aan de challange van de equiday. Is dat een plan?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Datum maakt voor mij niet uit, als ik het maar (ruim!) op tijd weet, dan kan ik die datum vrijhouden![]()
Ermelo is prachtig. En bij de Mariahoeve is het ook prachtig. Ik heb geen speciale voorkeur voor de een of de ander.
Ohja, van 1 t/m 10 mei zit ik in Frankrijk..![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
per dag ?Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
ik blijf niet overnachten met mijn pony ik ga op en neer en 15 tot 20 km voor 1 dag moet zat te doen zijn.
Ik sluit me aan bij de rest van de wandelaars!!
Nee, vind het al super om mee te kunnen!
Omdat mijn paardje nog niet ingereden is wandel ik wel heel veel maar weet heel niet hoe ver ik al gegaan ben en ik neem aan dat we ook wel eens rusten onderweg en ons aan elkaar aanpassen (zover dat kan) dus als het 10 of 20 kilometer zou zijn pas ik me daar op aan (als we de datum weten ga ik van te voren flink oefenen en verder wandelen als het de langste route zou zijn), vind het een goede ervaring voor haar!
Bladwijzers