Pagina 7 van de 24 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 105 van de 359

Topic: Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    6

Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

ok, ik heb geen kaart voor Pat haha, zal eens zien of die nog te krijgen is...

@Prebalia, Wien & Yulia; lijkt me leuk om dan de donderdag te gaan, en dan ook naar Pat uiteraard. Hebben jullie al kaartjes? Zo ja, kan ik nog aansluiten (waar zitten jullie),zo nee, zullen we samen bestellen zodat we naast elkaar zitten?

En zullen we met z'n vieren gaan?

Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

Als het goed is heb ik dan een onderwijsvrije week.. dus het lijkt mij wel een leuk plan

Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Caroline, ik heb al kaartjes en er gaat ook een vriendin van mij mee (zit niet op dit forum). Wij zitten in block C, rij 7. Ben wel in voor carpoolen. Wij hebben alleen onze bedrijfsauto op diesel en daar kunnen slechts 2 mensen in (wel heeeeeeel veel bagageruimte )

Dit is ook wel belangrijk voor Duitsland:
    http://www.anwb.nl/auto/dagelijks-ri...duitsland.html
    anders wordt een nog duurder uitje

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

EN je bent nu in Duitsland verplicht winterbanden te hebben. Of ik kan vrij nemen weet ik pas op het laatste moment. Dus met mij is er voor de donderdag geen afspraak te maken. Voor in het weekend wel. Dat lijkt me erg gezellig. Maar ik begrijp wel dat jullie voorkeur de donderdag is
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    6

Donderdag is wel aantrekkelijk aangezien Pat dan ook is, maar ik weet nog niet hoe ik dan qua studie zit. dat zal ik eens chekken en dan kom ik er zsm op terug :P

Tot welke datum zijn winterbanden verplicht dan in Duitsland? Het is nl. in maart...

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

In Duitsland zijn winterbanden verplicht zodra het slecht weer is. Als het in maart sneeuwt zijn ze dus verplicht en als het in maart mooi weer is niet. (Daarom hebben Duitsers gewoon de hele winter die banden er onder)

In oostenrijk en finland gelden er nl bepaalde data van en tot wanneer. Voor Duitsland geld gewoon wintersweer = verplicht.

weetje wat scheelt dat het pas half maart is :P
    dus grote kans dat winter weer dan lekker weer weg is :P

Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Toch ben ik al een aantal keer met sneeuw naar Equitana geweest... :P
    En ook een keer in tshirt buiten een patatje gegeten

Equitana is altijd geestig om te doen, ga dit jaar ook weer

Caroline, wou jij nog naar die ene man met snor?
    Ik wil de beste man eigenlijk wel 's zien, maar heb nog geen kaarten. Misschien zijn er nog meer forummers die nog geen kaarten hebben en het aandurven?

Actief Forumlid Monties baasje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Leeftijd
    49

Ik heb ook nog geen kaarten en geen creditcard of internet bankieren. Weet iemand toevallig of je ook kaarten kunt reserveren en dan ter plekke ophalen en betalen??

Enne, die winterbanden, zetten jullie die er onder als er sneeuw ligt tegen die tijd? Of gaan jullie op goed geluk ( en zomerbanden)??

Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    6

@wien; Ik wil heel graag heen en heb nog geen kaarten hoor! Komende week heb ik een sollicitatie en moet even kijken of ik niet een leuke baan daarna heb.of ik dan wel vrij ben die donderdag. Komende week meer dus

Oh dat is wat voor mij, ik kom niet verder dan 8 minuten vliegen in een chessna, dat was mijn absolute max en varen is ook niet mijn hobby , dus dit is voor mensen zoals ik wel een kans
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

Pagina 7 van de 24 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten