Pagina 6 van de 24 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 359

Topic: Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

Ooohh zo Aletta en ik hebben inderdaad 'gewone' kaartjes, heb er wel vet veel zin in!
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

Sorry voor de verwarring!! Super dat er zoveel komen van het Forum !!!

Stop thinking, start feeling

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Ik wil ook, maar kan geen kaartjes bestellen omdat ik dan misschien of op wintersport ben of in Thailand zit ( twee tegenpolen).
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Janet
    Wij hebben comfort tickets. Dan zit je op de VIP tribune . Er was inderdaad al veel uitverkocht. En ja, als we dan toch gaan, dan maar gelijk goed doen he :lol:.
    Hihi Heid en ik gaan ook voor VIP Gezien ik geenn vliegheld ben ga ik er op deze manier maar van genieten
    Is toch echt een super gaaf lief verjaardagcadeautje van je kanjer!

Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    2

Hahaha, je hebt altijd baas boven baas
    Doen jullie wel je galajurk aan op de vip tribune?

Forum Meubilair MissMaris's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2010
    Leeftijd
    41

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Janet
    Wij hebben comfort tickets. Dan zit je op de VIP tribune . Er was inderdaad al veel uitverkocht. En ja, als we dan toch gaan, dan maar gelijk goed doen he :lol:.
    Hihi Heid en ik gaan ook voor VIP Gezien ik geenn vliegheld ben ga ik er op deze manier maar van genieten
    Wij zitten ook comfortabel, geen idee of dat VIP is eigenlijk
    Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos

Heb er onwijs veel zin in! En die galajurk...mag het ook een galaspijkerbroek zijn?

Heidi!

May the horse be with you!

Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    6

Zijn er mensen uit groningen/friesland die graag een dag naar equitana willen? Ik wil graag heen, maar alleen lijkt me niet zo heel erg leuk . Ik heb zelf een auto, rijbewijs e.d.

Ikke
    Heb geen auto, wel rijbewijs en praat het liefste Fries

Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Ik ook! Praat geen fries :P

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Auto, passief Fries en kan alleen in het weekend.....
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    6

Misschien een idee om samen te gaan? Hier is een 2 pesoons auto beschikbaar met héél veel laadruimte, en een 4 persoons mini autotje met wat minder laadruimte.
    Ik werk zondags meestal, dus ik kan zaterdag of door de week. Zelf versta ik wel fries, maar het spreken waag ik me niet echt aan . Geloof ook niet dat iemand dan zo snappen waar ik het over heb

Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Hihi, dat heb ik als ik een poging doe om Gronings te praten, de boer verdwijnt dan stikkend van t lachen onder tafel

Caroline, Pat is alleen op donderdagavond, Equitana hele week.

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

O wat leuk dat er zo veel forum-mensen gaan

Pagina 6 van de 24 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten