Ooohh zoAletta en ik hebben inderdaad 'gewone' kaartjes, heb er wel vet veel zin in!
Ooohh zoAletta en ik hebben inderdaad 'gewone' kaartjes, heb er wel vet veel zin in!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Sorry voor de verwarring!! Super dat er zoveel komen van het Forum !!!
Stop thinking, start feeling
Ik wil ook, maar kan geen kaartjes bestellen omdat ik dan misschien of op wintersport ben of in Thailand zit (twee tegenpolen).
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Hahaha, je hebt altijd baas boven baas
Doen jullie wel je galajurk aan op de vip tribune?
Wij zitten ook comfortabel, geen idee of dat VIP is eigenlijkOorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Heidi!![]()
![]()
![]()
May the horse be with you!
Zijn er mensen uit groningen/friesland die graag een dag naar equitana willen? Ik wil graag heen, maar alleen lijkt me niet zo heel erg leuk. Ik heb zelf een auto, rijbewijs e.d.
Ikke
Heb geen auto, wel rijbewijs en praat het liefste Fries![]()
Ik ook! Praat geen fries :P
Auto, passief Fries en kan alleen in het weekend.....
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Misschien een idee om samen te gaan? Hier is een 2 pesoons auto beschikbaar met héél veel laadruimte, en een 4 persoons mini autotje met wat minder laadruimte.
Ik werk zondags meestal, dus ik kan zaterdag of door de week. Zelf versta ik wel fries, maar het spreken waag ik me niet echt aan. Geloof ook niet dat iemand dan zo snappen waar ik het over heb
![]()
Hihi, dat heb ik als ik een poging doe om Gronings te praten, de boer verdwijnt dan stikkend van t lachen onder tafel
Caroline, Pat is alleen op donderdagavond, Equitana hele week.
O wat leuk dat er zo veel forum-mensen gaan![]()
Bladwijzers