Pagina 4 van de 24 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 359

Topic: Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

  1. #46
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Wendela
    Oke, dus dan is het donderdag 16 euro voor de beurs en 15 voor Parelli. Als ik toch naar Essen ga dan wil ik natuurlijk ook wel op de Equitana rondkijken en niet alleen maar naar Pat

    Staat genoteerd op mijn verlanglijstje
    Hij staat ook bij mij op de verlanglijst!
    misschien kunnen we als het mogelijk is tegen die tijd even kijken of we kunnen carpoolen!

  2. #47
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Wij rijden vanuit omgeving hilversum. Vroeg weg om er op tijd te zijn en na de parelli show weer naar huis. Als er dus iemand een lift nodig heeft ergens op die route..

  3. #48
    Forum Meubilair MissMaris's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2010
    Locatie
    De Veluwe!
    Leeftijd
    40
    Berichten
    5.419

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Nog wat aanvullende info vanuit de press-release:

    'See a true equine behaviorist at work during Equitana Germany where Pat Parelli himself will
    be presenting a special 2-hour presentation on his now world famous philosophy at 8:00pm on
    Thursday the 17th March. Parelli Instructors will also be giving demos every day in various arenas,
    with a special Parelli Team demo every day in the Main Arena.'
    Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos

  4. #49

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door prebalia
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
    Moet je hiervoor echt kaarten bestellen ?
    Voor Parelli idd wel, voor Equitana niet. Daar kan je gewoon bij de kassa kopen op de dag dat je heen wilt.
    ohhh gelukkig:P, pat hoef ik niet te zien.
    Ga puur voor de beurs, dekjes scoren

  5. #50
    Actief Forumlid ali's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2008
    Locatie
    Riethoven
    Berichten
    2.450
    Dagboek Berichten
    11

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Moet je lid zijn van Parelli club iets.... voor die avond???
    Flame en Ali's lessen

    You're the only person who knows what's right for you,the only one.

    And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.

  6. #51

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
    Wij rijden vanuit omgeving hilversum. Vroeg weg om er op tijd te zijn en na de parelli show weer naar huis. Als er dus iemand een lift nodig heeft ergens op die route..
    Misschien wil ik daar wel gebruik van maken!
    Even zien als het iets meer tegen die tijd is. Of zullen die kaartjes in no-time verkocht zijn??
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

  7. #52
    Forum Meubilair MissMaris's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2010
    Locatie
    De Veluwe!
    Leeftijd
    40
    Berichten
    5.419

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mariel89
    Even zien als het iets meer tegen die tijd is. Of zullen die kaartjes in no-time verkocht zijn??
    Dat vraag ik me ook af ja, moet even bedenken of ik die centjes namelijk niet liever in Birmingham uitgeef wat een luxe probleem
    Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos

  8. #53

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ja, dat heb ik dus ook
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

  9. #54
    Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Locatie
    Huizen
    Leeftijd
    38
    Berichten
    1.815

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Hier zijn kaartjes besteld
    A lot of people talk to horses, not many listen

  10. #55
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Joepie, kaartjes besteld Ik ga samen met mijn moeder Zo tof! Ze wilde meteen mee toen ik er over vertelde. Ik heb echt een leuke moeder

  11. #56
    Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Locatie
    Huizen
    Leeftijd
    38
    Berichten
    1.815

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Leuk Wendela! De moeder van Mera komt ook mee, gezellig zo

    We moeten wel even een forummeeting houden he, ergens op Equitana!
    A lot of people talk to horses, not many listen

  12. #57
    Forum Meubilair MissMaris's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2010
    Locatie
    De Veluwe!
    Leeftijd
    40
    Berichten
    5.419

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Hier ook kaartjes besteld, wij komen met een auto vol forummers (bb)
    Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos

  13. #58
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Wat gezellig zeg Misschien kunnen we ergens met z'n allen afspreken om te lunchen ofzo?

  14. #59
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Misschien staat het al ergens, maar Evi en ik gaan ook. We hebben een kaartje gekocht voor ergens midden achterin. 20 euro inderdaad. Nogal misleidend, die 15 euro op de website.

  15. #60
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ik ben dan heel waarschijnlijk op wintersport....maar zo niet heb ik wel verlof dusse
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Pagina 4 van de 24 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •