Pagina 23 van de 24 EersteEerste ... 1321222324 LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 345 van de 359

Topic: Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

  1. #331
    Forum Meubilair Nikkepik's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Middelie
    Leeftijd
    36
    Berichten
    6.728
    Dagboek Berichten
    63

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ah oke, zoiets dacht ik inderdaad ook al. Dit staat zeker beter
    Life begins where fear ends..

    Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet

  2. #332
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Leuke foto's!!
    Ik had ook moeite met mensen herkennen, kom tot ongeveer de helft

    Pat vond ik op zich geweldig, om hem eens live te zien spelen met Magic en later met dat witte paard erbij WOW
    De demo van de instructeurs vond ik ook fantastisch mooi. Het verhaal van Pat was inderdaad erg gericht op mensen die nog niet met NH bezig zijn, maar ik heb er toch wel weer dingetjes uit opgepikt.
    Die vertaling was inderdaad irritant en die musical hoefde voor ons ook niet zo. We zijn tijdens dat laatste stukje maar weg gegaan om nog een beetje op tijd thuis te zijn. Lag om 2 uur op bed en ben nu doodmoe.
    Jammer inderdaad dat Linda aan de kant zat.

    Verder heb ik eindelijk, eindelijk een passende katoenen jodhpurbroek gevonden en Elske een paar mooie waterdichte verstevigde rijschoenen.

    Ik weet nu één ding zeker: dit jaar kan ik niet maar de volgende celebration wil ik beslist meemaken!
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  3. #333
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Hallo allemaal,

    Ik heb de meeting gemist en kon jullie dus niet allemaal knuffelen, dan maar even virtueel Ik blijk niet zo heel goed tegen warmte en drukte te kunnen en ging bijna van mijn stokje, dus we moesten even naar buiten Daardoor heb ik de meeting gemist en de demo van de Parelli-instructeurs daarna. Was dat eigenlijk nog leuk?

    Ik vond de Equitana best leuk, wel gaaf om een keer mee te maken. Maar wat ik erg tegen vond vallen is dat ik de demo's in de hallen niet goed kon zien en verstaan. Daar had ik meer van verwacht. Verder is het natuurlijk super gaaf om te shoppen, maar ik had eigenlijk vrij snel mijn 22ft Parelli-lijn (met dank aan lieve, geweldige Jurgen, die vriendelijk doch kordaat zich de grote rij bij de Parelli stand instortte en binnen no time met een heleboel spullen terug kwam ) en mijn sidepull hoofdstel en toen was ik er wel weer klaar mee Maar goed, dat is gewoon niet zo mijn ding.

    Wat ik wel heel tof vond was dat ik Anky op een westernpaard heb gezien, de demo van de Parelli instructeurs in de grote ring in hal 6 was echt WOW (met een heel grappig ondeugend paard dat steeds los rond rende en een heleboel hele gave mensen waarvan ik niet weet hoe ze heten maar die hele gave dingen lieten zien, allemaal tegelijk ), dat ik een spontane forum-meeting had met Maris, Jurgen, Nicky, Irene en AnneMarie en later ook nog met Maaike en Elize

    Mijn moeder en ik waren buiten een stukje gaan lopen en rondkijken en zo kwamen we op een gegeven moment bij de losrij-ring. Daar waren een aantal Parelliers aan het opwarmen voor de show. Ik weet niet wie het allemaal waren, want ik ken al die namen niet Maar in ieder geval was het onwijs leuk om te zien. We hebben echt staan genieten van zulke vrolijke speelse paarden en zulke ontspannen vrolijke mensen. We hebben daar volgens mij wel een uur gestaan, ik vond het veel toffer dan binnen

    Wat betreft de show zelf kan ik me wel aansluiten bij wat hierboven gezegd wordt. Alleen had ik zelf andere verwachtingen er van, waardoor het me niet stoorde. Ik had zelf juist het idee dat het een show voor een breed publiek zou worden (het Equitana-publiek en niet de Savvy Club) en dat het dus waarschijnlijk heel basic zou zijn. Ik vond het duits er bij ook wel wat irritant en het was natuurlijk ook logisch dat het daardoor twee keer zo lang duurde, want Pat praat echt onwijs veel Maar ik vond het verder niet zo erg hoor. Ik vond het echt een geweldige show, ik kijk ook altijd vanuit professioneel oogpunt naar zo'n show en het zat gewoon super goed in elkaar (ook weer inspirerend op dat vlak dus). Het thema 'synchronisatie' vond ik erg mooi gekozen. Ik vond de afwisseling met de filmpjes ook erg leuk. En er zat een hele mooie lijn in de opbouw. Ik vond het begin heel spectaculair en tof. Ik vond het super gaaf om Pat zelf aan het werk te zien met Magic. En eerlijk gezegd vond ik de musical ook best leuk en erg grappig Jammer dat je eerder weg was gegaan Senta, want die ene man ging nog met dat witte paard spelen en dat was zo mooi En het liep natuurlijk allemaal goed af toen dat meisje eenmaal NH ging doen

    Wanneer hebben jullie trouwens Linda gezien? Ik zag haar alleen maar als een stipje bovenin de zaal zitten Ik vond het wel echt een teleurstelling dat zij niet meedeed aan de show

    Oja, ook fijn dat we een gratis dvd kregen Ik vond alleen wel dat Pat nog iets meer en vaker over Parelli Connect had kunnen uitleggen, vonden jullie dat ook niet?

  4. #334
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ik heb hallo tegen haar gezegd bij de stand
    Jammer dat ik jou niet meer heb gezien!
    Ik had m'n verrekijker mee dus ik kon tijdens de show lekker alles van heel dichtbij zien!

    Het was ook superwarm op de beurs! Ik had er ook erg last van(had ook erge hoofdpijn gister) en Mariel werd op een gegeven moment ook wat licht in haar hoofd!

    Wendela vanuit professioneel opzicht, vond jij niet dat we heel veel onze hand op moesten steken? Op een gegeven moment deed bijna niemand dat ook meer.

    Als ik jullie reacties lees bedenk ik me ook dat ik uit het introductie verhaal ook best veel heb gehaald! Synchronisatie is heel belangrijk en ik focus me daar veel te weinig op tijdens het oefenen. Ik zie de dingen vaak meer als 'oefening' dan als echt samenwerken. En dan schiet ik dus eigenlijk m'n doel voorbij!

    Ik had ook gehoopt dat Linda nog ging rijden maar ik vond Pat ook wel heel gaaf met de dressuuroefeningen op Magic. En natuurlijk gaaf dat Magic 20 jaar oud is. Easy is ook 20

  5. #335
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Zoooo, ook weer thuis van 2 dagen Shows & Shopping

    De show van Pat vond ik een tegenvaller, vooral vanwege de vertaling naar het Duits waardoor het érg langzaam liep. Gelukkig hield Pat zich aan zijn oorspronkelijke plan en maakte de show gewoon een uur langer Dat hele introductie verhaaltje (van een uur) hebben we nu wel gehoord en filmpjes die al op ParelliTube staan, hoeven van mij ook niet herhaald te worden in een betaalde show... Had me er beter op kunnen instellen dat dit idd een show voor Parelli-leken was (en stiekum heb ik weer wat Duitse Parelli-termen geleerd, altijd handig )

    Wat ik wél erg mooi vond en wat achteraf de show vor mij toch wel de moeite waard maakte, was het spelen met Magic en dat witte paard. Djeez, wat is Pat handig met zijn werphengel

    Wat een enorme groep hebben we daar bij elkaar. En dat waren nog niet eens alle forumleden die er waren
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  6. #336
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ja maar dat paard was ook erg bang en daar hiel hij eigenlijk weinig rekening mee. Op een gegeven moment poepte hij echt van die dunne derrie en toen ging Pat hem nog zitten pushen bij het blok. Dat snapte ik niet zo goed. Ik vond het dan niet zo erg 'for the horse'. Al is zo'n show natuurlijk nooit echt 'for the horse'. Maar ik snapte het in deze gewoon niet waarom hij die keuze maakte om toch door te pushen.

  7. #337
    Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Locatie
    Huizen
    Leeftijd
    38
    Berichten
    1.815

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ik vond het er niet echt uitzien alsof het paard erg bang was?
    A lot of people talk to horses, not many listen

  8. #338
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ik ben thuis...
    Meer zinnigs komt er even niet uit

  9. #339
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Wat vond jij dan Zayna?
    Ik ben nog niet onwijs goed in paarden lezen maar dunne poep is toch een teken van stress?
    Hij probeerde ook steeds weg te komen maar pat was echt heel snel met z'n hengel en blockte hem dan steeds.
    Kijk, hij is natuurlijk the man en hij zal vast een goede reden hebben om die dingen te doen. Ik miste gewoon te uitleg in dat gedeelte. Wil het graag begrijpen.

    Ik ben er trouwens gister achter gekomen dat Antheman eigenlijk en the men is in plaats van antuhman

  10. #340
    Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Locatie
    Huizen
    Leeftijd
    38
    Berichten
    1.815

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ik had ook de dunne mest gemist hoor, dus wie weet heb ik wel meer gemist..
    Ik dacht er verder niet echt wat van, maar ik vond hem niet bang ogen.

    Nog even een mini-filmpje van Pat gisteren:
    A lot of people talk to horses, not many listen

  11. #341
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    De trailerlaad-wedstrijd vandaag was echt ontzettend mooi om te zien!

    Tot mijn grote verrassing zag ik ineens Gabi en Quimrahil in de hoofdring
    Ze deden het echt heel mooi, maar de winnaar was echt een klasse apart. Wát een prachtig showy paard en wat een enorm mooie presentatie. Zo creatief heb ik trailerladen nog niet gezien. Terecht dat hij de 2-paards Böckman mee naar huis mocht nemen.

    Hier is zijn filmpje voor de voorronde, filmpje van de Equitana zelf zal vast ook nog op youtube komen.
    http://www.cavallo.de/know-how/caval...204.233219.htm
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  12. #342
    Actief Forumlid svanderkuijl's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Wouw
    Leeftijd
    60
    Berichten
    142

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ook ik was gisteren op Equitana. Helaas had ik dus geen kaartjes voor de show savonds. Dus ik ben erg blij met jullie verslag en zelfs een filmpje! Mijn hartelijke dank daarvoor!!!
    Wat ik wel wil vragen: wat zijn featherlines????
    En wie heeft die mestvork al uitgetest?
    En waar kan ik meer vinden over synchronisatie?? met het paard dan he...niet met het duits

  13. #343
    Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    2.669

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Equitana was weer leuk als altijd.
    Superleuke zaak met kinderkleertjes met hele schattige paardjes erop gespot. Mijn stick was kapot en ik wilde een nieuw touwhalster voor Sjo en daar bleek de Parelli stand de ideale oplossing voor te bieden voor verbazend weinig geld (ik kan me de tijd wel herinneren waarin mijn stick meer koste dan dit hele pakket bij elkaar).

    Lekker naar reining en cutting wedstrijd gekeken wat erg interresant was. Ook nog een hele goede demo van een Duitse mevrouw gezien die werken aan de hand uitlegde, echt een aanrader.
    Weer wat voorlichting gehad wat betreft huisvestingssystemen en bijgepraat.

    De avond was nogal een tegenvaller. Wel leuk gekozen thema synchronisatie alleen gaan mijn nekharen recht overeind staan bij sommige uitleg van Pat over werking van kuddes en leren etc.
    Ik vond de starter met de intructeurs leuk hoewel het me qua lichtheid van de gegeven signalen erg tegenviel. De eerste 10 minuten vlogen de fases 4 je om de oren, gelukkig werd het wel beter. Pat's afsluiter met de lange stick en het witte paard was wel gaaf. Hij is inderdaad erg handig met die lange stok
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

  14. #344
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk

    Ik ben er trouwens gister achter gekomen dat Antheman eigenlijk en the men is in plaats van antuhman
    ik was er woensdag, vanwaar deze context?

  15. #345
    Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Locatie
    Huizen
    Leeftijd
    38
    Berichten
    1.815

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Wel leuk gekozen thema synchronisatie alleen gaan mijn nekharen recht overeind staan bij sommige uitleg van Pat over werking van kuddes en leren etc.
    Wat dan?
    A lot of people talk to horses, not many listen

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •