Pagina 22 van de 24 EersteEerste ... 122021222324 LaatsteLaatste
Resultaten 316 tot 330 van de 359

Topic: Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

  1. #316
    Forumlid jackie33's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2011
    Locatie
    Apeldoorn
    Leeftijd
    47
    Berichten
    46

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ben ook erg beniewd naar het verslag.
    Zou ook naar de equitana gaan, maar helaas sloeg woensdag de griep toe

    Dus kom maar op met alle verhalen, kan ik toch nog een beetje meegenieten.
    Ga nu maar uitkijken naar equiday.
    "Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden"

  2. #317
    Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005
    Locatie
    limburg NL
    Berichten
    4.760

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ik ben ook erg beneieuwt of jullie spulletjes hebben gekocht en of je nog nieuwe intressante dingen hebt gezien en hoe de shows waren!

  3. #318
    Forum Meubilair MissMaris's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2010
    Locatie
    De Veluwe!
    Leeftijd
    40
    Berichten
    5.419

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ik heb de Kidz stick van Parelli gekocht

    En de show van Parelli was voor mij dubbel. Sommige stukjes leerzaam en vooral leuk om te zien. Zoals al genoemd werd, werd alles ook in het duits vertaald en dat vond ik erg irritant en de show ging vooral om waarom je Parelli/NH zou 'moeten' doen. Had verwacht dat het wat meer for the parelli people was zeg maar. Kwestie van verwachtingen natuurlijk.

    Leuk was dat Eef en Irene er ook waren natuurlijk
    Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos

  4. #319
    Actief Forumlid Mared's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2010
    Leeftijd
    46
    Berichten
    984
    Dagboek Berichten
    17

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ik ben ook erg beneieuwt of jullie spulletjes hebben gekocht
    Pfffffff als de stands tot 12 uur 's nachts open waren gebleven hadden Ilian en ik nog als shopaholics rondgerend. Wat is het daar groot zeg.
    Een hele grote, fijne snoepwinkel

    De show was heel leuk (hoewel ik wel even heel erg moest wennen aan het nasynchroniseren van elke zin in het duits)
    Gelukkig kwam de vaart er na deze duits/engelse inleiding van Pat en zijn tolk in.
    Wat gaaf om hem in het echt bezig te zien, hoe makkelijk gaat alles dan

    Ja, ben best brak ( de show stond van 20.00 tot 22.00 uur maar volgens mij liepen we pas om 23.00 uur weg) maar wel heel tof om geweest te zijn!

    O en ben ook erg benieuwd naar de foto, leuk hoor even zo'n groep bij elkaar ook al was het kort hihi, maar ja het shoppen en de demo's gaan gewoon door

  5. #320
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Hier dezelfde bevindingen als Maris. Ik was ook teleurgesteld in de show.
    Het allergaafste vond ik om de instructeurs met hun paarden te zien spelen. Dat er bijvoorbeeld een paard wegsjeesde en even later dan toch in draf terug kwam naar zijn baasje in een arena met een enorm publiek dat klapt en praat en flitst. Zo mooi!!

    Ik zat ook echt niet lekker op die tribune want er was echt geen beenruimte en de stoeltjes waren veel te laag

    Heel erg gaaf om mensen 'in het echt' te ontmoeten. Bea met m'n kaartje Dankjewel Bea!

    Ik heb alleen een nepstick gekocht als kado voor een vriendin. Vond de touwhalsters belachelijk duur(19 euro). De parellistand had ik bij voorbaat al afgeschreven als te duur . Geen goeie koopjes voor mij dus!

    Wat is Linda Parelli klein en dun in het echt!!

  6. #321
    Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Hoenderloo
    Leeftijd
    44
    Berichten
    3.498

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Graag gedaan Leonie. Handig dat we elkaar zo ineens zagen.

    Ik heb genoten van de dag. Fijne mensen, toffe spullen en veel gezien.
    Ik vond de Parelli- stand helemaal niet duur eigenlijk. Als Savvy clublid heb je al een startersset voor 39 euro. Gelukkig had ik die al en kocht ik alleen de featherlines. En verder de revolutionaire mestvork , elastiek voor mijn wei en een badje voor Hasse. Dat viel gelukkig allemaal reuze mee.
    Started!

  7. #322

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Hier dan de foto, ik hoop dat iedereen er op staat!


  8. #323
    Actief Forumlid labratje's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    41
    Berichten
    937

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Hee, leuke foto geworden! Leuk om nu wat gezichten te kennen bij de forumnamen.

    Ik vond de show eigenlijk heel mooi. Ik vond het verhaal van Pat heel duidelijk (ondanks de irritante vertaling) Voor mij vielen er toch nog best wat stukjes op zn plaats. (alleen dat stukje op het einde waarbij je elkaars handen vast moest houden kon ik niet helemaal volgen )

    En in twee uur tijd ben ik nog in sneltreinvaart de beurs overgevlogen en heb ik nog een mooi zacht Marylot kaptoompje en een halsring kunnen kopen.

  9. #324
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.133
    Dagboek Berichten
    14

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Nu nog een overzichtje met de (forum)namen bij de foto..
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

  10. #325
    Actief Forumlid devilish-horse's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Veluwe
    Leeftijd
    39
    Berichten
    246

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Gaaf die foto's Christine!!

    Ik vond de equitana helemaal gaaf. Heb me voor mijn doen nog best in kunnen houden met inkopen doen. Wel weer veel inspiratie op gedaan. Voor mij de eerste keer dat ik Pat Parelli live zag terwijl ik al jaren met PNH bezig ben, Dat was wel een bijzondere ervaring.
    Heel erg leuk om de mensen van het forum in het echt te zien. Merk wel dat ik vele niet kon herkennen zonder hun paard. De mensen die ik gesproken heb vond ik echt . Ik was trouwens de persoon de de fel oranje vest .
    Devil= Een Duivel met spikkels
    Dotte ons avontuur is begonnen

  11. #326
    Forum Meubilair Nikkepik's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Middelie
    Leeftijd
    37
    Berichten
    6.728
    Dagboek Berichten
    63

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ik heb de starterskit gescoord en de featherlines waar ik echt mega blij mee ben Verder heb ik echt heel veel andere prachtige dingen gezien, maar ik moet ook nog wat centjes bewaren voor de celebration

    Ik had over de show zelf ook wel een dubbel gevoel. Dat na synchroniseren vond ik echt vermoeiend op een gegeven moment. Daarnaast had ik verwacht (en gehoopt) om iets meer show te zien. Het praatje van Pat aan het begin kan ik inmiddels wel dromen. En ik had stiekem gehoopt om ook Linda nog even bezig te zien.
    Het laatste stukje van Pat, met dat witte paard erbij vond ik echt geweldig

    En ik was zeer verbaasd over hoe dun ze zijn in het echt. Op de dvd's lijken ze allebei een stuk steviger
    Life begins where fear ends..

    Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet

  12. #327
    Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Eerbeek
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.991

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nikkepik
    Ik heb de starterskit gescoord en de featherlines waar ik echt mega blij mee ben Verder heb ik echt heel veel andere prachtige dingen gezien, maar ik moet ook nog wat centjes bewaren voor de celebration

    Ik had over de show zelf ook wel een dubbel gevoel. Dat na synchroniseren vond ik echt vermoeiend op een gegeven moment. Daarnaast had ik verwacht (en gehoopt) om iets meer show te zien. Het praatje van Pat aan het begin kan ik inmiddels wel dromen. En ik had stiekem gehoopt om ook Linda nog even bezig te zien.
    Het laatste stukje van Pat, met dat witte paard erbij vond ik echt geweldig

    En ik was zeer verbaasd over hoe dun ze zijn in het echt. Op de dvd's lijken ze allebei een stuk steviger

    Ook mijn indruk... Ik dacht skip dat musical ding en laat nog maar wat met paarden zien. Had ook stiekem gehoopt op Linda Baalde dat ze ineens daar boven zat


    Stop thinking, start feeling

  13. #328
    Forum Meubilair Nikkepik's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Middelie
    Leeftijd
    37
    Berichten
    6.728
    Dagboek Berichten
    63

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
    Ook mijn indruk... Ik dacht skip dat musical ding en laat nog maar wat met paarden zien. Had ook stiekem gehoopt op Linda Baalde dat ze ineens daar boven zat
    Ja dat had ik ook, dacht echt chips, die gaan we niet meer bezig zien.
    Life begins where fear ends..

    Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet

  14. #329
    Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Oss
    Leeftijd
    58
    Berichten
    1.480

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Dat was een flinke bubs met forummensen. Gezellig lijkt me dat.
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

  15. #330

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nikkepik
    En ik was zeer verbaasd over hoe dun ze zijn in het echt. Op de dvd's lijken ze allebei een stuk steviger
    Pat is ENORM afgevallen de laatste tijd. Op de laatste SC dvd is ook duidelijk te zien hoe ruim zijn overhemd zit. Nou mochten er ook wel wat kilootjes af vond ik, dit staat hem beter!
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •