ow geweldig! Ik hoog zwanger bovenop een berg tassen balanceren in de bus![]()
ow geweldig! Ik hoog zwanger bovenop een berg tassen balanceren in de bus![]()
Letterlijk: shop till you drop!!![]()
Is het nou ook zo dat als je lid bent van de savvyclub, dat je dan nu ook bij de stand korting krijgt? En hoe werkt dat dan? T lijkt mij dat als je lid bent dat je dat ook moet kunnen bewijzen..
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Als lid heb ik wel een pasje, dat heeft vast iedereen toch?
Started!
Hmm, ik heb geen pasje
Heeft er iemand zin om met mij naar de Equitana te rijden en over de beurs te slenteren? Ik ga met Aletta naar de show, maar die komt pas 's avonds. Ik vind het gezelliger om samen met iemand(en) te rijden en te slenteren![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Wij hebben nog een vijfde plekje in de auto over. Tegen gedeelde benzinekosten, mag je je daar rustig tussen proppen.Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
Overdag ook gezellig!
Started!
We gaan enkel voor Parelli. De beurs slaan we over.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Niet verstandig voor onze portemonnaie.
Thanks voor je antwoord, stelt me weer gerust.
Niks is zo irritant om geen parkeerplek te kunnen vinden in een wildvreemde stad.
Manlief vond ergens op de Equitana-site dat een Umweltplakette wel aangeraden wordt. Sommige parkeerplekken zijn namelijk wat evrder, precies daar waar zo'n ding nodig is.
Started!
Die foto![]()
Op de website staat dat je sowieso zo'n sticker nodig hebt om er te komenOorspronkelijk Geplaatst door mitzel
http://www.equitana.com/auto_62.html
Was er nou nog iets met herkenbare kleding? Of is dat plan weer van de baan?Evi en San zijn blijkbaar heel duidelijk herkenbaar aan de enorme zakken met spullen die ze meeslepen
![]()
Juist dat je er zonder kunt komen
http://www.equitana.com/medien/_verw...umweltzone.jpg
Nou zeg, dat is ook raar![]()
Op de link die ik plaatste staat dus dit:En op het plaatje staat duidelijk dat als je de rondweg volgt je die sticker helemaal niet nodig hebt. Vreemd!To approach the Exhibition Center Essen it is nessecarry to have a pollution badge.![]()
Maar wel fijn dat het niet nodig is![]()
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en aan mijn baas gevraagd of ik een middagje school mocht skippen. En het mocht![]()
Daar voel ik me dan toch beter bij dan ziek melden!![]()
Wij rijden iig zonder sticker.
Ik heb er voor de zekerheid toch maar 1 aangevraagd, duurde 5 werkdagen. Maar je komt er vast ook wel zonder.
Okay het betreft dus een sticker die je nodig zou hebben om door een bepaald deel van Essen te mogen rijden. Er is geen parkeersticker an sich toch?Oorspronkelijk Geplaatst door Wendela
Bladwijzers