Pagina 18 van de 24 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste
Resultaten 256 tot 270 van de 359

Topic: Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

ow geweldig! Ik hoog zwanger bovenop een berg tassen balanceren in de bus

Actief Forumlid Monties baasje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Leeftijd
    49

Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

Letterlijk: shop till you drop!!

Actief Forumlid Dominique's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2008
    Leeftijd
    42

Is het nou ook zo dat als je lid bent van de savvyclub, dat je dan nu ook bij de stand korting krijgt? En hoe werkt dat dan? T lijkt mij dat als je lid bent dat je dat ook moet kunnen bewijzen..

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    45

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Als lid heb ik wel een pasje, dat heeft vast iedereen toch?
    Started!

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Hmm, ik heb geen pasje

Heeft er iemand zin om met mij naar de Equitana te rijden en over de beurs te slenteren? Ik ga met Aletta naar de show, maar die komt pas 's avonds. Ik vind het gezelliger om samen met iemand(en) te rijden en te slenteren
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    45

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
    Hmm, ik heb geen pasje

Heeft er iemand zin om met mij naar de Equitana te rijden en over de beurs te slenteren? Ik ga met Aletta naar de show, maar die komt pas 's avonds. Ik vind het gezelliger om samen met iemand(en) te rijden en te slenteren
    Wij hebben nog een vijfde plekje in de auto over. Tegen gedeelde benzinekosten, mag je je daar rustig tussen proppen. Overdag ook gezellig!
    Started!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Er is zat parkeerplek.
    Wel geldt: hoe eerder je komt, hoe dichterbij.
    Voor de verre plekken is er een pendelbus
    We gaan enkel voor Parelli. De beurs slaan we over. Niet verstandig voor onze portemonnaie.
    Thanks voor je antwoord, stelt me weer gerust.
    Niks is zo irritant om geen parkeerplek te kunnen vinden in een wildvreemde stad.

Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    45

Manlief vond ergens op de Equitana-site dat een Umweltplakette wel aangeraden wordt. Sommige parkeerplekken zijn namelijk wat evrder, precies daar waar zo'n ding nodig is.
    Started!

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

Die foto

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door mitzel
    Manlief vond ergens op de Equitana-site dat een Umweltplakette wel aangeraden wordt. Sommige parkeerplekken zijn namelijk wat evrder, precies daar waar zo'n ding nodig is.
    Op de website staat dat je sowieso zo'n sticker nodig hebt om er te komen http://www.equitana.com/auto_62.html

Was er nou nog iets met herkenbare kleding? Of is dat plan weer van de baan? Evi en San zijn blijkbaar heel duidelijk herkenbaar aan de enorme zakken met spullen die ze meeslepen

Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Juist dat je er zonder kunt komen
    http://www.equitana.com/medien/_verw...umweltzone.jpg

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

Nou zeg, dat is ook raar

Op de link die ik plaatste staat dus dit:
    To approach the Exhibition Center Essen it is nessecarry to have a pollution badge.
    En op het plaatje staat duidelijk dat als je de rondweg volgt je die sticker helemaal niet nodig hebt. Vreemd!

Maar wel fijn dat het niet nodig is

Actief Forumlid labratje's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    41

Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en aan mijn baas gevraagd of ik een middagje school mocht skippen. En het mocht
    Daar voel ik me dan toch beter bij dan ziek melden!

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Wij rijden iig zonder sticker.

Actief Forumlid labratje's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    41

Ik heb er voor de zekerheid toch maar 1 aangevraagd, duurde 5 werkdagen. Maar je komt er vast ook wel zonder.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Wendela
    Nou zeg, dat is ook raar

Op de link die ik plaatste staat dus dit:
    To approach the Exhibition Center Essen it is nessecarry to have a pollution badge.
    En op het plaatje staat duidelijk dat als je de rondweg volgt je die sticker helemaal niet nodig hebt. Vreemd!

Maar wel fijn dat het niet nodig is
    Okay het betreft dus een sticker die je nodig zou hebben om door een bepaald deel van Essen te mogen rijden. Er is geen parkeersticker an sich toch?

Pagina 18 van de 24 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten